سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخارآفرینی تیم مرکز هوشمندسازی دانشگاه الزهرا در مسابقه معاملات الگوریتم

تیم مرکز هوشمندسازی دانشگاه الزهرا در چالش معاملات الگوریتم (بخش حل مسئله) رتبه سوم را در میان ۳۶ تیم از دانشگاه‌های مختلف، کسب کرد.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دوره مسابقه معاملات الگوریتمی بازار سرمایه ایران با هدف «تلاش جهت رسیدن به استاندارد‌های جهانی»، «مشارکت بیشتر نخبگان حوزه‌های فناوری اطلاعات و مالی در بازار سرمایه»، «گسترش و بسط مفاهیم نوین بازار سرمایه به جامعه»، «معرفی فرصت­‌های شغلی فعالان حوزه معاملات الگوریتمی در سطح کشور»، «معرفی قابلیت­‌های نرم­‌افزاری و ابزار‌های معاملاتی نوین به افراد جامعه»، «ارتقای دانش حرفه­‌ای فعالان بازار سرمایه» و «کشف استعداد بین علاقه‌مندان» از ۲۱ دی‌ماه سال ۹۸ به صورت تستی آغاز به کار کرد.

افتتاحیه رسمی این مسابقه همزمان با اولین حضور تیم­‌ها از ۲۸ دی تا ۳۰ بهمن‌ماه ۹۸ صورت گرفت و مراسم اختتامیه آن نیز حدودا یک ماه بعد با اعلام تیم­‌های برتر در اسفندماه برگزار شد.

راه یافتن دانشگاه الزهرا (س) به مرحله نهایی چالش معاملات الگوریتم

در این مسابقه که با استقبال بسیار شرکت­‌کنندگان روبرو بود، تیم مرکز هوشمندسازی دانشگاه الزهرا در چالش معاملات الگوریتم (بخش حل مسئله) به مرحله نهایی راه یافت و توانست با درخششی چشمگیر در میان ۳۶ تیم از دانشگاه‌های مختلف، رتبه سوم این رقابت‌ها را کسب کند.

گفتنی است؛ در این دوره از مسابقات، تیم‌ها در سه بخش «خرید و فروش سهام»، «خرید و فروش در اوراق بهادار با درآمد ثابت» و «چالش حل مسئله» به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.