سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمات بیمه‌ای نظام به روستاییان در تراز کشور‌های مطرح جهان

در دیدار مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایر کشور با نماینده، ولی فقیه در مازندران اعلام شد خدمات بیمه‌ای نظام در تراز کشور‌های مطرح جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرعامل صندوق بیمه روستایی و عشایری کشور بر ضرورت تکریم کشاورزان و روستاییان به عنوان ضامن امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: نیمی از جمعیت کشور روستاییان هستند که ضرورت نگاه ویژه به آنان و حل مشکلاتشان برای افزایش امید در جامعه ضروری است.

او با بیان اینکه توزیع خدمت در جامعه باید عادلانه باشد، افزود: حل مشکلاتی که کشاورزان اکنون با آن روبرو هستند زمینه ساز جهش تولید در کشور خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: یکی از اصول انقلاب اسلامی اجرای عدالت برای مردم است و همه مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند چرا که آن‌ها انتظار دارند مسئولان به آنان خدمات شایسته ارائه دهند.


عضویت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری در صندوق بیمه روستایی

علی شیرکانی مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایر کشور نیز در این دیدار با بیان اینکه داشتن بیمه یک حق برای روستاییان و عشایر تلقی می‌شود، گفت: تعداد زیادی از روستاییان و عشایر کشور بیمه درمانی نداشتند که دولت برای بسیاری از این افراد خدمات بیمه‌ای در نظر گرفته است.

او افزود: یک میلیون و ۸۰۰ هزار روستایی و عشایر اکنون عضو صندوق بیمه شدند تا در دوره سالمندی از خدمات بیمه‌ای مناسب بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: حمایت صندوق بیمه اجتماعی از کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران

مدیر عامل صندوق بیمه روستایی و عشایر کشور خدمات بیمه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران در روستا‌ها را همطراز خدمات کشور‌های مطرح جهان دانست و ادامه داد: خدمات زیادی به روستاییان ارائه می‌شود، اما متاسفانه این خدمات خوب تببین و بیان نشده است.

شیرکانی با بیان اینکه صندوق بیمه روستاییان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تلاش کرده است تا فاصله طبقاتی شهر و روستا را کاهش داد گفت: روحانیان و مبلغین ساکن روستا‌ها در ترویج صندوق بیمه عشایر و روستایی کمک کنند.

انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.