سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وضعیت قرمز کرونا در کرمانشاه تالارها را یک هفته دیگر تعطیل کرد

استاندار کرمانشاه با اشاره به استمرار وضعیت "قرمز" کرونا در استان، گفت: تعطیلی تالار‌های پذیرایی به مدت یک هفته دیگر تمدید شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری نیز در سطح استان ممنوع است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در جلسه امروز (هشتم تیر) ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در استان گفت: اگرچه وضعیت کرونا در استان نسبت به هفته گذشته قدری بهتر شده، اما همچنان در وضعیت قرمز به سر می‌بریم.

او افزود: با توجه به بهبود نسبی وضعیت استان نسبت به هفته گذشته، امیدواریم در دو هفته آتی شرایط استان قدری بهتر شود.

او با اشاره به افزایش ظرفیت اخذ تست روزانه کرونا در استان گفت: در حال حاضر روزانه ۱۱۰۰ تست کرونا در سطح استان گرفته می‌شود، البته قرار است بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت ضوابط خاصی برای انجام این تست‌ها لحاظ شده و تنها بر اساس آن ضوابط تست کرونا گرفته شود که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه بر ممنوعیت برگزاری مراسم عزاداری در این شرایط تاکید کرد وافزود: فرمانداران در این زمینه مسئول هستند و باید جلوی برگزاری مراسم اینچنینی را بگیرند.

بازوند از تمدید تعطیلی یک هفته‌ای تالار‌های پذیرایی کرمانشاه هم خبر داد وافزود: با توجه به شرایط قرمز استان این تعطیلی تمدید می‌شود و با متخلفین قطعا برخورد خواهد شد.

 

افزایش نرخ اجاره بها در کلانشهر‌ها تا ۲۰ درصدمجاز است

 

استاندار کرمانشاه به مصوبات ستاد ملی کرونا در خصوص افزایش نرخ اجاره بها هم اشاره کرد و افزود:  همین مصوبات از قبل در کرمانشاه به تصویب رسیده بود که بر اساس این مصوبات افزایش نرخ اجاره بها در کلانشهر‌ها تا ۲۰ درصد و در سایر شهر‌ها تا ۱۵ درصد مجاز است.

او افزود: علاوه بر این در استان مصوب کردیم که اداره کل امور مالیاتی برای تمام خانه‌های خالی پرونده مالیاتی تشکیل دهد.

بازوند به جلسه امروز خود با مدیران عامل بانک‌های استان هم اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد بانک‌ها از مستاجرین حمایت‌های مالی ویژه داشته باشند.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.