سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۳۷ بیمار کرونا در بیمارستان‌ها بستری هستند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: ۱۳۷ مورد مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری‌ شده‌اند و اکنون ۱۳۷ بیمار در بیمارستان‌ها بستری هستند.

او افزود: در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۸ مورد از موارد بستری مبتلا به کرونا با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از فوت چهار نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت:  آمار موارد فوت شده بر اثر کرونا در استان به عدد ۷۹ رسید.

کشمیری با اشاره به افزایش سه نفر به بستری شدگان در بخش‌ مراقبت‌های ویژه، عنوان کرد: از ۳۲ نفر بستری شده در بخش‌ مراقبت‌های ویژه  ۲۰ نفر با کمک دستگاه نفس می‌کشند.

ماسک را جزء جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم

او همچنین تاکید کرد: برای محافظت از خود و افراد جامعه باید همه مردم، مسئولان و رسانه‌ها، پویش من ماسک می‌زنم را انتشار دهند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: باید ماسک را جزء جدایی‌ناپذیر پوشش خود قرار دهیم.

کشمیری گفت: ویروس کرونا به علت نوع انتقالش می‌تواند حتی هنگام صحبت کردن افراد نیز منتقل شود و بهره‌گیری از ماسک به‌طور ویژه در اماکن عمومی می‌تواند از این مساله تا حدود قابل‌ملاحظه‌ای جلوگیری کند.

بوشهر همچنان در وضعیت هشدار

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز هم اعلام کرد که بوشهر همراه با ایلام، آذربایجان شرقی و خراسان رضوی از نظر کرونا، در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.