سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کارگاه های آموزش مجازی در فارس

رئیس بنیاد نخبگان فارس گفت: این بنیاد به منظور پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان ۳۰ عنوان کارگاه آموزش مجازی را برگزار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،حبیب شریف رئیس بنیاد نخبگان فارس، تکریم از نخبگان و سرآمدان کشور به منظور پاسداشت خدمات ایشان و الگوسازی از این بزرگان برای جوانان را از وظایف این بنیاد عنوان کرد.

او، بیان کرد: بنیاد نخبگان فارس از ابتدای اردیبهشت‌ ماه امسال با برگزاری حدود ۳۰ عنوان کارگاه آموزش مجازی به ویژه در ارتباط با حیطه‌های کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری و آموزش تسهیلات و حمایت‌های بنیاد ملی نخبگان به دانشجویان، دانش آموزان، فارغ التحصیلان و مخترعان و فعالان در شرکت‌های دانش بنیان برای پر کردن اوقات فراغت گام برداشته است.

حبیب شریف تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا و از اواخر اسفند ماه پارسال بنیاد نخبگان فارس برای رعایت اصول فاصله‌گذاری و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا با اعلام شماره همراه کارکنان بر روی سایت این بنیاد و ارائه خدمات غیر حضوری تلفنی و بر بستر وب به ارایه خدمات به ارباب رجوع پرداخته است.

رئیس بنیاد نخبگان فارس ادامه داد: این بنیاد در ماه‌های آتی نیز عناوین متعدد کارگاه‌های آموزشی مجازی را برنامه‌ریزی کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی این بنیاد به نشانی fars.bmn.ir در این کارگاه‌ها نام‌نویسی کنند.

او، افزود: نهمین همایش ملی پاسداشت نخبگی را به منظور تکریم و بزرگداشت فعالیت‌های علمی و اجرایی دکتر کرامت الله ایزدپناه جهرمی استاد برجسته ویروس‌شناسی گیاهی دانشگاه شیراز و برگزیده جایزه علامه طباطبایی بنیاد ملی نخبگان به صورت مجازی برگزار شد که اطلاعات تکمیلی و فراخوان این همایش به زودی به اطلاع علاقه‌مندان می رسد.

مدیرعامل مجمع خیران نخبه ‌پرور فارس با اشاره به فعالیت‌های این مجمع در ایام‌ شیوع کرونا اضافه کرد: این مجمع که با هدف هدایت کمک‌های خیران برای حمایت از تربیت نیروی انسانی شکل گرفته در این ایام فعالیت‌های چشمگیری از جمله جذب مبلغ ۱۱ میلیارد ریال از کمک‌های خیران برای دوره پسادکتری امید و اعلام و تمدید فراخوان جوایز علمی و تحقیقاتی به نام بزرگان را دنبال می‌کند.

حبیب شریف اظهار کرد: فراخوان جوایز علمی و تحقیقاتی به نام بزرگان شامل سومین جایزه علمی پروفسور سید حبیب فیروزآبادی، دومین جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور علیرضا سپاس‌خواه، جایزه علمی و بورس تحصیلی پروفسور مرتضی خوشخوی زهتاب و جایزه علمی و بورس تحصیلی دکترکرامت الله ایزدپناه تا ۳۱ مرداد ماه امسال  است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی مجمع خیران نخبه پرور فارس به نشانی shiraz-feca.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.