سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام خبر داد؛

تشدید نظارت بر بازار ایلام و برخورد با اخلالگران ثبات بازار

ولی زاده از تشدید نظارت بر بازار و برخورد با اخلالگران و برهم زنندگان نظم و ثبات بازار خبر داد.

حیدر ولی زاده معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت :  دکترین و هدف غایی سازمان تعزیرات حکومتی برخورد با متخلفین اقتصادی که موجب اخلال و بروز نارضایتی و ناهنجاری در بازار و اقتصاد کشور و معیشت مردم و جامعه هستند از وظایف سازمان تعزیرات حکومتی است.

او افزود : صلاحیت‌های سازمان تعزیرات حکومتی, رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز- تخلفات بهداشتی و دارویی درمانی و پزشکی - تخلفات صنفی- تخلفات غیر صنفی شامل دستگاه‌های اداری و شرکت‌ها و کارخانجات می‌باشد.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام بیان کرد : در سه ماهه سال جاری ۱۳۹۹ تعداد ۱۶۷ مورد گشت مشترک تعزیرات حکومتی با حضور قاضی ویژه تعزیرات حکومتی تشکیل گردید و بیش از ۳۵۰۰ واحد صنفی و غیر صنفی در سطح استان با همکاری سایر دستگاه‌های متولی نظارت مورد بازدید و بازرسی قرار گرفته‌اند.

او اضافه کرد : ۸۶۳ پرونده تخلف صنفی و غیر صنفی ۵۴ فقره پرونده تخلف دارویی درمانی و پزشکی ۷۲ پرونده تخلف قاچاق کالا و ارز تشکیل که تماما" رسیدگی و صدور حکم و اجرای حکم شده اند.

ولی زاده ادامه داد : متخلفین این پرونده‌ها مجموعا" به جزای نقدی به مبلغ ۶۵ میلیارد ریال در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

او گفت : در سه ماهه سال جاری و بهمن و اسفند ۹۸ به علت عدم اجرای پروتکل‌های بهداشتی بیش از ۵۰۰ واحد صنفی که تخطی از پروتکل‌های بهداشتی نموده اند پلمب شده و به ۱۳۵۰ واحد صنفی تذکر و اخطار داده شده است.

ولی زاده اظهار کرد : ۷ داروخانه ۱۱ واحد فروشنده کالای بهداشتی و پزشکی به علت اخفاء و امتناع از عرضه کالای پزشکی، گرانفروشی، کم فروشی، احتکار کالا از جمله ماسک، دستکش، الکل، ژل بهداشتی، پلمب شده اند.

معاون قضایی تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود : دلالان و متخلفانی که قصد سودجویی و بر هم زدن نظم و ثبات بازار دارند اخطار داده می‌شود که تعزیرات حکومتی با آن‌ها بدون اغماض و قاطعانه برخورد قضایی می‌نماید.

انتهای پیام / غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.