سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار گیلان مطرح کرد؛

اهتمام ویژه به تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش استان گیلان

استاندار گیلان از اهتمام ویژه دولت برای تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، ارسلان زارع، استاندار گیلان عصر دیروز در دیدار حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به اقدامات دولت برای تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آن‌ها اشاره کرد و گفت: حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی، پیوسته مورد تأکید است.

او افزود: با توجه به تصریح قانونی؛ منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود، متمرکز است که بسیاری از آن‌ها دارای پیشرفت بیش از ۶۵ درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیازمند تزریق منابع ملی نیز هستیم، اظهار داشت: تلاش‌ها بر این است تا با تخصیص اعتبارات موجود و پیگیری نقدینگی، پروژه‌های در دست اجرای حوزه ورزش را حمایت و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

زارع با اشاره به اینکه گیلان به سبب پیشینه قوی در عرصه ورزش قهرمانی از جمله استان‌های بنام در این حوزه است، ادامه داد: در عرصه بین المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور، مایه مباهات و افتخار هستند.

او به وجود اهتمام جدی در مجموعه مدیریتی استان برای حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های ورزشی موجود از قدمت بالایی برخوردار است که متناسب با علاقه‌مندان به ورزش خصوصا تیم‌های گیلانی در لیگ‌های مختلف ورزشی کشور نیست.

استاندار گیلان به بازدید‌های خود از ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره و تصریح کرد: بهینه‌سازی این ورزشگاه مطابق با استاندارد‌های روز مورد انتظار جدی علاقه‌مندان به رشته ورزشی فوتبال خصوصا تیم ملوان بندرانزلی است.

حسن کریمی، مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور نیز با اشاره به اینکه شتاب در اتمام پروژه‌های در دست اجرای شرکت توسعه را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: با توجه به تأمین بخش قابل توجهی از اعتبار‌های مورد نیاز، امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم شاهد اتمام عملیات بهینه‌سازی ورزشگاه تختی بندرانزلی باشیم.

احمد دنیامالی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از پروژه ورزشگاه تختی این شهرستان که از خواسته‌های هواداران تیم ملوان است، تأکید کرد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.