سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در هفتم تیرماه؛

از مشکل رفت و آمد در روستای کفران اصفهان تا گلایه از نحوه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم

پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم تیر در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، پیام‌ها و درخواست‌های ارسالی شما به سایت باشگاه خبرنگاران جوان (صدای مردم) به نشانی www.yjc.ir روزانه در قالب یک بسته منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ هفتم تیر ماه در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 



مسکن ملی
با عرض سلام ۰من در طرح اقدام ملی مرحله دوم ثبت‌نام کردم ۰سه هفته پیش هم احراز هویت کردم ۰ولی هیچ خبری از پیامک نیست هر روز گوشی رو نگاه می‌کنم به امید آمدن پیامک. نمی‌دانم پذیرفته شدم یا نه ۰چون شرایط ثبت‌نام هم داریم ۰واقعا بعد از ۲۰سال حقمان نیست صاحبخانه بشیم.



معوقه افزایش حقوق فرهنگیان
سلام چرا وقتی معوقه افزایش حقوق فرهنگیان رو واریز کردن کلی مالیات و بیمه کم کردن این چه افزایش حقوقی بود نصف پول رو که از ما پس گرفتن. ممنون

 



شیوه جدید کلاه‌برداری تو سایت دیوار
فردی با ارسال فیش فیک یا ساختگی و با پیک پرایدی همدست و حاضر در مقابل درب منزل سعی در وانمود کردن واریز مبلغ کالاتون داره. لطفاً تا از موجودی کارت بانکی مطمئن نشدید کالا رو تحویل پیک ندید. حتماً با گوشی یا با رفتن به عابر از موجودی کارت مطمئن شید. برای من اتفاق افتاده. در مدت زمانی که به عابر داشتم می‌رفتم پیک به فرد... اطلاع میده و اونم تمام پیام‌ها و عکس فیش ساختگی رو پاک میکنه تازه منم بلاک میکنه. خوشبختانه به هدفش نرسید. چون دیوار این آگهی رو قبول نمیکنه خودم به همه آگهی‌دهنده‌های دسته مربوطه می‌فرستم.

 



رسیدگی به پرونده یک جانی و جنایتکار
شخصی در روستایی دورافتاده هزاران نفر را به کام مرگ ونیستی رسانده نه دادگاهی وجود داره که پیگیر نماید و نه پاسگاهی .. هزاران حکم جلب او در دادگاه‌ها و پاسگاه‌ها محو و مختومه می‌شوند شخص خاطی طول ۱۵ سال اختلاس و چپاول مردم بی‌گناه باعث قتل‌عام خود و خانواده و ترک تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان و مرگ صاحب‌خانه‌ها شده که ضامن وی در بانک‌های خصوصی بوده‌اند که پیگیر قانونی نمی‌شود.

 



وضعیت روستا
با سلام خدمت شما این تصویر از روستایی در شرق اصفهان روستای کفران می‌باشد. این وضعیت چندین ساله روستا هست و کسی رسیدگی نمی‌کند مردم با مشکل رفت‌وآمد مواجه‌اند. این خیابان اصلی روستا هست که ملاحظه می‌کنید.

 


 

جریمه به خاطر داشتن معاینه فنی خودرو
با سلام مشکلی وجود دارد که گریبان تمام خودروداران را گرفته و آن این است که با وجود داشتن معاینه فنی توسط دوربین‌های سطح شهر جریمه می‌شوند به این صورت که فاصله دوهفته‌ای بین انجام معاینه فنی و ارسال اطلاعات به سیمفا وجود دارد در این دو هفته حداقل دو هفته چرا باید خودرو‌ها جریمه شوند یعنی از مقابل هر دوربین ترافیکی که عبور کنند با وجود داشتن معاینه فنی به دلیل کوتاهی عمدی یا غیرعمدی در ارسال اطلاعات به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران یا سیم فا اتومبیل‌ها با جرائم سنگین نداشتن معاینه فنی مواجه می‌شود چه کسی پاسخگوست این‌جانب در زمان ارسال این پیام چند روزی است که معاینه فنی گرفته‌ام به دلیل عدم ثبت اطلاعات در سیستم نمی‌توانم از خانه خارج شوم. با تشکر

 



امتحان نهایی پایه دوازدهم
آزمون لیسنینگ خیلی بد برگزار شد یعنی حدود ۲۰۰ تا دانش آموز در یک سالن فوتسال بودیم با یه باند پخش می‌کردند صدا هم خیلی می‌پیچید
در ضمن امتحانش خیلی سخت بود البته این فقط نظر من نیست آمار‌ها میگه میتونید برسی کنید.

 



تخلف گروه صنعت خودرو آذربایجان
حدود دو سال است که این شرکت به تعهدات خود عمل نمی‌کند و پول ۵۰۰۰ هزار نفر رو خورده است، خودروmg۳۶۰

 


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.