سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی کانون پرورش فکری خوزستان

ثبت‌نام کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ویژه تابستان ۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، به‌صورت مجازی اجرا می‌شود.

او افزود: کارگاه‌های شعر و قصه، شعر سرایی، اریگامی، عکاسی، خوشنویسی، نوشتن خلاق، داستان‌نویسی، نقاشی، سفال، عروسک‌سازی و کاردستی کلاس‌های ویژه تابستان ۹۹ هستند که کودکان و نوجوانان می‌توانند با مراجعه به سایت kpf.ir در آن ثبت‌نام کنند.

کیانی مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های مجازی کانون استان خوزستان را تا ۱۵ تیرماه اعلام کرد و بیان داشت: آغاز پذیرش حضوری اعضا در مراکز کانون پس هماهنگی با مراجع دارای صلاحیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بزودی اعلام خواهد شد و امیدواریم شاهد حضور پرشور کودکان و نوجوانان در مراکز فرهنگی باشیم.

مدیرکل کانون خوزستان تصریح کرد: پس از بازگشایی مراکز متقاضیان عضویت در مراکز کانون از تابستان امسال علاوه بر خدمات مرتبط با امانت کتاب و استفاده از سالن مطالعه ۸ فعالیت کتاب محور رایگان مانند؛ معرفی و نقد و بحث کتاب، روخوانی، آشنایی با مفاخر، مشاهیر، مشاغل و ویژگی‌های تاریخی و جغرافیای و اقوام سرزمین، آشنایی با قرآن و احادیث، مهارت‌های خوب شنیدن و خوب گفتن (قصه‌گویی) دریافت می‌کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: همچنین با افزایش فعالیت‌ها و کارگاه‌های تابستانی از ۴۴ فعالیت به ۶۲ فعالیت علاقمندان می‌توانند از طیف گسترده دوره‌هایی مانند مهارت‌های ارتباطی و تمرین خوب زندگی کردن تا انواع زیر مجموعه‌های هنر‌های تجسمی، نمایش و تئاتر، شعر و داستان‌نویسی، پویانمایی، قصه‌گویی (فن بیان، زبان بدن، پرورش و پردازش متن)، عکاسی، نجوم و رباتیک بهره ببرند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.