سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک به انقلاب با یاری کردن مردم

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه ما کمک به انقلاب است، گفت:در شرایط فعلی، کمک به انقلاب یاری کردن مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، امروز در صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح و سران طوایف که به مناسبت هفته قوه قضاییه در شهرستان ریگان برگزار شد، گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران، احیای دین اسلام بود و انقلاب به دین اسلام حیات مجدد بخشید.

او با بیان اینکه هرکسی که قداست و جایگاه انقلاب را نفهمد ممکن است به بیراهه برود، افزود: در تاریخ انقلاب افرادی را  داریمکه انقلابی بودند؛ اما نتوانستند مقاومت کنند و تا آخر پای انقلاب نماندند.

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی، فقط به مرز‌های ایران خلاصه نمی‌شود و این انقلاب، انقلاب جهانی است و همه  باید برای انقلابی که می‌خواهد بستر ساز ظهور باشد و برای دنیا آسایش و آرامش بیاورد، کمک کنند. 

 او با بیان اینکه اگر ما انقلاب را فهمیدیم با عشق و با تلاش خدمت می‌کنیم و روحیه‌ی خدمتگزاری در ما ایجاد خواهد شد نه روحیه‌ی طلبکاری، تصریح کرد: اگر انقلاب را درک کردیم خودمان را نوکر و خدمتگزار مردم می‌دانیم.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پست‌ها و مسئولیت‌ها به انسان اعتبار نمی دهد، افزود: هر کسی مسئولیت و مقامش بالاتر باشد نوکرتر است.

او بیان کرد: اگر دیدید در تشییع جنازه سردار بزرگ پر افتخار و این نماد شجاعت و اخلاص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، ۲۵ میلیون نفر شرکت کردند، علتش این بود که  این سردار بزرگ، انقلاب را فهمیده بود و خودش را سرباز می‌دانست.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای خدمتگزاری سر از پا نمی‌شناخت، تصریح کرد: این سردار بزرگ اسلام یک روز در  سوریه، روزی در لبنان و روزی در عراق  برای خوشگذرانی نمی رفت؛ بلکه سردار سلیمانی در مواضع خطر حضور داشت.

او افزود: امروز اگر دلمان می‌خواهد مثل آن مرد شریف و بزرگ که دل‌های زیادی را داغدار خودش کرد، باشیم، باید اهمیت و ارزش انقلاب را بدانیم.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این انقلاب، عنایت خدای سبحان و ائمه معصومین ( ع) بالای سرش است، تصریح کرد: با وجود این همه تلاش‌هایی که دشمن برای به زانو در آوردن انقلابانجام داد، موفق نشد. 

 او با بیان اینکه وظیفه ما این است که به انقلاب کمک کنیم، گفت: امروز کمک به انقلاب در شرایط فعلی، یاری کردن به مردم است.

 حجت الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: صمیمانه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که هر کجا سختی و مشکلاتی برای مردم به وجود می‌آید در صحنه است، سپاسگزاری می کنم. 

او افزود: در جنوب استان، پیاز‌های کشاورزان را کسی خریداری نمی‌کند و فرماندهی سپاه ثارالله استان کرمان دستور دادند، پیاز‌ها از مردم خریداری شود. در حالیکه به سردار معروفی  می‌گویند این تدبیر در اقتصاد نیست و شما ضرر می‌کنی؛ اما این فرمانده جهادی پاسخ می‌دهد؛ مگر من آمده ام اینجا تجارت بکنم؟ و می‌گوید من آمده ام به انقلاب کمک کنم.

حجت الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه امروز کمک به انقلاب یاری رساندن به مردم است، ابراز کرد: در همین سیل اخیر در ریگان همه ارگان‌ها کمک کردند.

او  با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای خدمت به خلق الله خودش را به خطر می‌انداخت، افزود:  تفکر روشن و در دسترس همه ما و شما تفکر حاج قاسم سلیمانی است و این تفکر باید حفظ شود.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: شوخی نیست فردی که مذهبش با حاج قاسم سلیمانی فرق می کند چند بار در مراسم تشییع حاج قاسم را شهید القدس می‌نامد و این نشان از پاکی و اخلاص این مرد است که دوستان در غم او می‌سوزند و دشمنان هم نگرانند.

 او افزود: مصمم پیگیر حل مشکلات مردم هستم و مسئولان ما هیچ شانی جزء نوکری به مردم را ندارند.

حجت الاسلام غضنفرآبادی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه، بیان کرد: هفته قوه قضاییه یادآور این است که ما تبعیت کنیم و پا جای پای شهید بهشتی و یارانش بگذاریم و به همت، تلاشش و تفکرش اقتدا کنیم.

او افزود: ما مدعی نیستیم که دستگاه قضا، صد درصد سالم است، یک مورد هم اگر ناعدالتی داشته باشد؛ چون دستگاه اجرای عدالت است باید در صدد اصلاح آن برآمد و همه باید کمک کنند.

 انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.