سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیئتی آمریکایی برای بررسی الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند

هیئتی از آمریکا برای ادامه گفت‌وگو‌ها با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر جنگ این رژیم در مورد طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" امروز جمعه گزارش داد هیئتی از آمریکا متشکل از دیوید فریدمن، سفیر این کشور، آوی بیرو کوویچ، فرستاده ویژه ترامپ و اسکوت بیس، عضو کمیته ترسیم مرز‌ها برای ادامه گفت‌وگو‌ها با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و بنی گانتس به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند.

این در حالی است که به نوشته این روزنامه صهیونیستی گفت‌وگو‌های هفته گذشته دولت آمریکا موفق به تعیین موضع نهائی در قبال طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغال شده فلسطینی نبوده است.

این روزنامه که به طرفداری از نتانیاهو و طرح الحاق کرانه باختری معروف است، به نقل از یک کارمند بلندپایه در کاخ سفید نوشته است: در این مرحله هیچ تصمیم نهائی در ارتباط با گام‌های آتی برای اجرای طرح صلح ترامپ وجود ندارد. این یعنی آنکه به هیچ وجه هنوز تصمیمی در مورد تحمیل حاکمیت اسرائیل اتخاذ نشده است.

براساس این گزارش سفر هیئت آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی نشانه توجه واشنگتن برای عمل به وعده‌های خود به رژیم صهیونیستی است. هیئت آمریکایی با نتانیاهو و گانتس به گفت‌وگو‌ها در مورد مسیر‌های مختلف ممکن و از سرگیری فعالیت کمیته ترسیم مرز‌ها ادامه خواهند داد.

به گفته این روزنامه، ۱۸۹ عضو کنگره آمریکا در نامه‌ای به نتانیاهو و گانتس نسبت به طرح الحاق شدیدا مخالفت کرده و خواستار توقف آن شده اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.