سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئولان فقط نظاره گر ابتذال فرهنگی نباشند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نهاد‌های مسئول در مازندران فقط تماشاگر ابتذال‌های فرهنگی نباشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری با انتقاد از افسار گسیختگی و ابتذال فرهنگی در جامعه ،گفت: وجدان خانواده‌های متدین دردمند است و متاسفاته نظارت و برخوردی هم با مصادیق ابتذال فرهنگی در استان نمی‌شود.

او با بیان اینکه این ابتذال در سواحل استان بدتر است، افزود: چند هنجارشکن از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی دارند تخطی می‌کنند و متاسفانه بقیه هم فقط نظارت می‌کنند.

خطیب نماز جمعه ساری از استاندار، دستگاه قضایی و نیروی انتظامی خواستار برخورد جدی با این ابتذال‌ها شد و ادامه داد: در حوزه پوشاک نیز لباس‌های جلف و زننده به فراوانی در بازار یافت می‌شود و لباس‌های وزین و مناسب برای خانواده‌ها متدین در بازار وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان از اصناف خواست بر این موضوع نظارت کنند که این لباس‌ها کجا تولید و چگونه توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: توجه ویژه به حفظ سلامت جامعه در روز‌های کرونایی

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی از افسار گسیختگی در بازار نیز انتقاد کرد و افزود: نرخ‌ها بدون حساب و کتاب افزایش پیدا می‌کند و با این قیمت‌ها زندگی معمولی هم سخت است.

خطیب نماز جمعه ساری با بیان اینکه مسئولان نظارت جدی تری بر بازار باید داشته باشند، گفت:در خصوص افزایش قیمت مرغ اگر نهاده‌های دامی با قیمت مناسب در اختیار تولید کنندگان قرار بگیرد این افزایش قیمت اتفاق نخواهد افتاد.

او رانت‌ها و فساد را از موانع جهش تولید اعلام کرد و افزود: برخی از موانع جهش تولید و توسعه اقتصادی فساد‌هایی است که وجود دارد و اگر به درستی با این فساد‌ها مقابله شود تولید نیز جهش پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه غربی‌ها بجای اینکه از خلف وعده‌های خود در برابر ملت ایران شرمنده باشند دارند گستاخ تر می‌شوند، گفت: گستاخی آمریکا و غربی‌ها نباید بی پاسخ بماند بلکه دولت با دیپلماسی مقتدرانه و شجاعانه با آن‌ها باید برخورد کند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.