نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: همه باید به حفظ سلامت خود و جامعه در روز‌های کرونایی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری که برای نخستین بار در سال ۹۹ برگزار شد، گفت: رعایت توصیه‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و درمانی بر همگان ضروری است و همه باید برای حفظ سلامت خود و جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

او با اشاره به خلق صحنه‌های به یاد ماندنی در روز‌های کرونایی، برگزاری رزمایش مواسات در ایران اسلامی را یکی از جلوه‌های همدلی و کمک‌های مومنانه دانست و افزود: بیش از سیصد هزار کمک مومنانه به ارزش ۱۲۰ میلیارد تومان در استان در اختیار قشر‌های نیازمند و محروم قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران برگزاری جلسات بصورت مجازی، حذف پذیرایی‌ها و تجملات در همایش‌ها و همینطور دوری از اسراف در مجالس عزاداری را از تجربیات مفید دوران کرونا دانست که باید ادامه دار باشد.

حجت الاسلام و المسلمین لایینی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به مسئله تبعیض نژادی در غرب و اعتراضات مردمی گفت: کشته و بازداشت عده‌ای از معترضان، اعلام حکومت نظامی و پایین کشیدن مجسمه‌های نهاد قدرت و برده داری در آمریکا و بعضی کشور‌های اروپایی، طرز فکر نژادپرستی در دنیای غرب را برای همه آشکار کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم، از نمایندگان ملت خواست با رعایت همدلی و انسجام در اجرایی شدن جهش تولید به عنوان شعار سال گام‌های موثر و کاربردی بردارند.

نمازجمعه این هفته در همه شهر‌های استان به‌جز گلوگاه اقامه شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار