سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هیچ تهدیدی در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده است

فرمانده مرزبانی کشور گفت: تاکنون هیچ‌گونه تهدید در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده و امنیت کامل در این مرز برقرار است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی کشور در حاشیه بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز گفت: تاکنون هیچ‌گونه تهدید در مرز‌های استان اردبیل مشاهده نشده و امنیت کاملا برقرار بوده که این نشان از آمادگی صددرصدی مرزبانان و مجموعه نیروی انتظامی استان دارد.او افزود:مرزبانان غیور استان اردبیل در راه دفاع از کشور تلاش مضاعف داشته و از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند.

او با اشاره به جاده‌های نامناسب مرزی در شهرستان اصلاندوز افزود: گرچه جاده‌های مرزی مطلوب نیستند، اما روحیه ایثار و فداکاری مرزبانان، این کمبودها، اشکالات و سختی‌ها را جبران کرده است.

فرمانده مرزبانی کشور، عشایر غیور شهرستان اصلاندوز را مرزبانان واقعی استان دانست و گفت: امنیت مطلوب و پایدار و توسعه یافته و همه جانبه با حضور مرزداران در کنار همکاران ما ایجاد شده است.

گودرزی از ارائه آموزش‌های همگانی به عشایر و مرزداران خبر داد و بیان کرد: مرزداران استان با رعایت توصیه‌ها و قوانین و مقررات مرزبانی در سطوح مختلف در ایجاد و تقویت روحیه مرزبانان نقش بسزایی دارند.

او همچنین از همکاری و همفکری عشایر در حاشیه مرز‌ها که به کار دامپروری و دامداری مشغول هستند قدردانی کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از مرز‌ها داشتیم مورد خاص در مرز‌ها مشاهده نشد، اما تاکید ما بر این است که قوانین و مقررات، مرز‌های خاص خود را دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری مرز هر کشور به مثابه ناموس کشور است افزود: بایستی در حفظ این مرز و ناموس کشور تلاش مضاعف کنیم.

گودرزی ضمن قدردانی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در خدمت‌رسانی به عشایر استان و مرزداران تصریح کرد: برخی کمبود‌ها وجود دارد که نیازمند عنایت بیشتر مسؤولان استان است.

او با اشاره به نقش روحانیون در کنار مرزبانان گفت: روحانیون روحیه دین باوری مرزبانان را تقویت می‌کنند که جای خوشحالی دارد.

فرمانده مرزبانی کشور با ابراز خرسندی از روحیه ایثار مرزبانان افزود: روحیه ایثار، شادابی و تلاش مضاعف ما را به وجد آورد و نشان از این دارد که اقدامات مرزبانی اردبیل در جهت ایجاد امنیت مرزی بسیار مناسب است.

گودرزی با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و اقدامات مرزبانی در این راستا افزود: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مساوات و کمک مومنانه همکاران ما در مرزبانی استان بیش از ۲۰ هزار غذای گرم با هماهنگی کمیته امداد امام (ره) استان و شهرستان بین افراد نیازمند توزیع کردند.

او با اشاره به همکاری مرزبانان استان اردبیل با کشور دوست و مسلمان آذربایجان گفت: همکاری مسالمت‌آمیز بین مرزبانان دو کشور برقرار بوده و سال‌های متمادی در کنار هم هستند.

منبع فارس

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.