سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم نصب دوربین‌های نظارتی در روستا‌ها

برای پیشگیری از وقوع سرقت دوربین‌های نظارتی باید در روستا‌ها نصب شود.

سرهنگ گنجیان مقدم رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از مجموع ۳۰۱۴ روستای مازندران ۸۴۵ روستا مجهز به دوربین‌های نظارتی هستند و ۳۱۱۷ دوربین در این روستا‌ها نصب شده است.

او یکی دیگر از راه‌های مقابله با سرقت را نصب دوربین‌های پلاک خوان اعلام کرد و افزود: ۴۸۸ دستگاه خودرو که دستور قضایی برای توقیف آن‌ها صادر شده بود با استفاده از دوربین‌های پلاک خوان شناسایی و توقیف شدند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران ادامه داد: ۱۱۰ سارق خودرو نیز با استفاده از این دوربین‌های پلاک خوان هنگام تردد با خودرو‌های سرقتی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ گنجیان مقدم بر استفاده از ظرفیت نگهبانان محله و جذب نگهبان در ساختمان‌های دولتی نیز تاکید کرد و گفت: ۱۵۰۷ نگهبان محله اکنون برای پیشگیری از سرقت در استان فعالیت می‌کنند.

او با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی سرقت گفت: ۶۴ درصد سرقت‌های استان در ۷ شهرستان ساری، آمل، بابل، تنکابن، قائم شهر، نوشهر و چالوس اتفاق افتاده است.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه ۴۳ سرقت پارسال از اماکن مذهبی استان انجام شده است بر لزوم هوشیاری ادارات مسئول مانند اوقاف و امور خیریه در نصب تجهیزات حفاظتی برای جلوگیری از سرقت تاکید کرد.

انتهای پیام /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.