سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب و رونق سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان

معاون وزیر صمت گفت: هدف از ایجاد پروژه‌های عمرانی جذب و رونق سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صالحی نیا معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: پروژه‌های عمرانی با هدف جذب و رونق سرمایه گذاری در شهرک‌های صنعتی خوزستان ایجاد شد و فعالیت ما برای پایداری این شرکت‌ها بصورت ویژه ادامه دارد چراکه این امر منجر به رونق اقتصادی و جهش تولید می گردد.

او ضمن تاکید بر توسعه شهرک های صنعتی افزود: شهرک‌های دارای زیر ساخت‌های مناسب را بصورت گسترده‌تر توسعه می‌دهیم و امکانات و تحصیلات لازم را برای آن‌ها ایجاد خواهیم کرد همچنین برای برطرف کردن مشکلات واحد‌های صنعتی تقسیمات لازم را انجام می‌دهیم.

صالحی با بیان اینکه در سطح شهرک‌های کشور ۴۶ هزار واحد بهره برداری شده وجود دارد تصریح کرد: در کشور ۳۳ هزار واحد در حال ساخت داریم و ۱۰ هزار واحد تولیدی فعال نیستند که با برنامه ریزی بنا شد یکهزار و  ۵۰۰ واحد را  به چرخه تولید برگردانیم.

معاون وزیر صمت با اشاره به بازگشت به تولید ۶۰ واحد راکد در استان خوزستان بیان داشت: محدودیت واردات باعث می‌شود ظرفیت تولید واحد‌ها بالاتر برود و تقاضای ما این است که واحد‌هایی که مشکل دارند خود را معرفی کنند.

اخلاق محمدیان مدیر شهرک‌های صنعتی خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: ۵ واحد کارگاهی هر کدام به مساحت ۲۷۰ متر مربع در استان احداث و  با اعتباری بالغ بر ۶۱ میلیارد ریال   به بهره برداری رسیدند و  امروز یک واحد صنعتی ساخت تجهیزات نفت و گاز در شهرک شماره ۳ و ۲ واحد در شهرک شماره ۴ اهواز و یک واحد تولید دستمال کاغذی در آبادان آغاز به کار می‌کند.

او اظهار داشت: یک نمایشگاه قطعات و تجهیزات و ماشین آلات ساخت داخل نیز در شهرک صمعتی شماره ۴ اهواز افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.