چند طرح صنعتی، تولیدی در شهرک‌های صنعتی اندیمشک عصر امروز در آیینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان محلی بهره‌برداری و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در آیین بهره‌برداری و آغاز عملیات ۲ فاز صنعتی و یک فاز تولیدی در اندیمشک گفت: این طرح‌های اقتصادی گامی به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات رهبر معظم انقلاب هستند.

او بیان داشت: بخشی از نیاز‌های فولاد کشور با این طرح‌ها برطرف می‌شود ضمن اینکه طرح فرومنگنز اندیمشک بزرگترین طرح کشوری در این حوزه است.

شریعتی با بیان اینکه تحقق این طرح‌ها خدمتی ارزنده در استقلال صنعتی و اقتصادی کشور محسوب می‌شود، گام نخست واحد‌های تولیدی کنستانتره سنگ آهن و گام دوم فروسیلیکو منگنز در شهرک‌های صنعتی اندیمشک با اعتبار ۳ هزار میلیارد ریال و اشتغال پایدار مستقیم ۴۵۰ نفر به بهره‌برداری رسیدند.

همچنین عملیات اجرایی فاز جدید واحد تولیدی فروآلیاژ اندیمشک با اعتبار ارزی ۱۳ میلیون یورو و اعتبار ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر آغاز شد.

اندیمشک در ورودی شمال خوزستان دارای ۲ شهرک صنعتی است. ده‌ها واحد صنعتی و تولیدی در این شهرک‌ها با مشارکت بخش خصوصی فعالیت دارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.