سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت نیاز ضروری کشور

معاون رئیس جمهور گفت:دولت به عنوان مدیر توسعه و پیشرفت کشور با آگاهی از رابطه دوسویه امنیت و توسعه می‌داند در کنار فعالیت مستمر برای زیرساخت‌های کشور نیاز امنیت ضروری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور صبح امروز در مراسم رونمایی از ۳ فروند جنگنده تمام ایرانی کوثر در اصفهان اظهار داشت: دولت به عنوان مدیر توسعه و پیشرفت کشور با آگاهی از رابطه دوسویه امنیت و توسعه می‌داند در کنار فعالیت مستمر برای زیرساخت‌های کشور نیاز امنیت ضروری است.

او ادامه داد: در همین استان، صد‌ها کیلومتر آزادراه در حال ساخت است و از همین امروز ساخت هزاران واحد مسکونی برای افراد کم درآمد آغاز شده است، همه این بستر‌ها بدون امنیت ملی مستمر نخواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: دولت خودش را موظف می‌داند که رابطه دوسویه بین امنیت و توسعه را شکل بدهد و پشتیبانی‌های لازم را از اقدامات امنیت‌بخش که مردم را در چتر ایمنی قرار می‌دهد، انجام دهد.

نوبخت در پایان گفت: امروز خوشحالم که در یکی از رخداد‌های فاخر ملی مشارکت دارم و از همه نیرو‌های مسلح به ویژه افراد و مجموعه‌هایی که در ساخت جنگنده کوثر همکاری داشته‌اند قدردانی می‌کنم.
 
انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.