سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دامغان خبر داد؛

فعالیت ۲۸ واحد صنعتی فراوری پسته در دامغان

علی‌اصغر مجد گفت: ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در دامغان مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد ۲۸ واحد به صورت صنعتی فعالیت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر مجد فرماندار دامغان در جلسه هماهنگی و پیگیری مسائل و موارد مرتبط با احداث طرح هتل چهار ستاره گردشگری و مرکز تجارت جهانی پسته دامغان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۸ واحد فرآوری پسته در این شهرستان مشغول فعالیت هستند گفت: از این تعداد ۲۸ واحد به صورت صنعتی فعالیت دارند.

او بابیان اینکه شهرک صنعتی دامغان با توجه به بهره‌مندی از زیرساخت‌های مناسب، امروز آمادگی جذب سرمایه‌گذاران را دارد افزود: توجه به خواست و مطالبات سرمایه‌گذاران و تسهیل در روند امور برای حضور هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در دستور کار قرار دارد.

فرماندار دامغان بابیان اینکه در خصوص راه‌اندازی این هتل چهار ستاره و مرکز تجارت پسته همه گونه مساعدت و همکاری تا حصول نتیجه انجام خواهد شد تصریح کرد: سرمایه‌گذاران این طرح نیز باید مجدانه و مستمر پیگیر مسائل و موارد مربوط به طرح باشند.

مجد بابیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی دامغان نیز یکی دیگر از ظرفیت‌هایی که سرمایه‌گذاران را برای حضور در این شهرستان ترغیب می‌کند بیان کرد: اگرچه کم‌آبی نیز از جمله مواردی که حضور سرمایه‌گذاران را با مشکل مواجه می‌کند، اما این موانع باید رفع شود.

او بابیان اینکه فعالیت صندوق‌های روستایی به توسعه اقتصادی کمک می‌کند افزود: سال گذشته دولت تدبیر و امید بالغ‌بر ۱۵ میلیارد تومان از طریق صندوق‌های روستایی به این بخش کمک کرده است.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.