سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیبا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران آغاز شد

معاون دانشجویی دانشگاه تهران از بازسازی و تجهیز خوابگاه‌های این دانشگاه خبر داد.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعمیرات خوابگاه‌های این دانشگاه باتوجه به شروع فصل تابستان اظهار کرد: قبل از فصل تابستان، تعمیرات خوابگاه‌های دانشگاه تهران را شروع کرده ایم و مابقی آن را در ایام تابستان ادامه خواهیم داد.

او افزود: خوابگاه‌های دانشگاه تهران به دو دسته تقسیم بندی می‌شوند و تعداد محدودی از آنها مخصوص دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی ارشد است که در حال حاضر برای انجام کار‌های خود از قبیل جمع آوری داده‌ها و ... در خوابگاه‌ها ساکن هستند.

حبیبا با اشاره به مخارج تعمیر خوابگاه‌ها تصریح کرد: در حال حاضر وزارت علوم، پولی بابت تعمیرات خوابگاه‌ها در اختیار ما قرار نداده است. براین اساس تا هر میزانی که به دانشگاه تهران پول اختصاص داده شود برای تعمیرات از آن مبلغ استفاده خواهیم کرد.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: دانشگاه تهران با هیچ دانشگاهی قابل مقایسه نیست. این دانشگاه ۱۰۸ ساختمان خوابگاهی دارد که در صورت در اختیار قرار دادن بودجه توسط وزارت علوم، امکان خرج کردن و به روز کردن هر چه بیشتر وضعیت فرسوده خوابگاه‌ها را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


حبیبا درباره افزایش خوابگاه‌های متاهلی گفت: با توجه به ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی در کشور، قصد داریم در صورت امکان تعداد خوابگاه‌های متاهلی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.