سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فردا چهارمین طرح صنعتی در منطقه آزاد اروند افتتاح می شود

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت پرنیان طراوت اروند فردا با حضور معاون وزیر صمت در اروند افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید علی موسوی معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹ به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری و ۲۰ راهبرد تدوین شده در منطقه آزاد اروند گفت: اولین طرح از ۱۰ طرح صنعتی و تولیدی جهش تولید در سرزمین فتح ۱۸ خرداد ماه به بهره برداری رسید، که عمده این تولیدات صادراتی بوده است و اشتغال و ارزآوری خوبی را برای منطقه فراهم خواهد کرد.

او با بیان اینکه اولین طرحی که افتتاح شد مربوط به شرکت توسعه الکتریک باتیس، تولید کننده لامپ‌های LED است ادامه داد: دومین طرح بهره برداری شده، شرکت زعفران نگین طلای سرخ آسیا (خرمشهر) است که ١٠٠ میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار‌های سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سومین طرح بهره برداری شده در این منطقه هم شرکت مهام شیمی امید اروند (آبادان) با ۴۳ میلیارد ریال سرمایه گذاری بود که ٢۴٠ نفر بصورت مستقیم و غیرمستقیم در آن مشغول بکار هستند.

موسوی افزود: در ادامه کار افتتاح و بهره برداری از واحد‌های تولیدی و صنعتی در سرزمین فتح (منطقه آزاد اروند)، چهارمین پروژه همزمان با سفر مهندس محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شهرک‌های صنعتی کشور به اروند، فردا پنجشنبه پنجم تیرماه و به مناسبت هفته قوه قضائیه به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه معاون وزیر صمت ضمن بازدید از شهرک صنعتی آبادان در مراسم بهره برداری از شرکت پرنیان طراوت اروند تولید کننده انواع دستمال کاغذی شرکت می‌کند گفت: این شرکت با سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد ریالی و اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۵۰ نفر در محل شهرک صنعتی شماره یک آبادان راه اندازی شده است.

این واحد تولیدی با مشارکت و تامین سرمایه در گردش از طریق شرکت توسعه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند به مرحله بهره برداری رسیده است.

گفتنی است؛ هر هفته افتتاح و بهره برداری از یک پروژه‌ی صنعتی و تولیدی تحت عنوان «جهش تولید در سرزمین فتح» به منظور گرامی داشت آزاد سازی خرمشهر و شکست حصر آبادان، در منطقه آزاد اروند انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.