سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دومین نشست مجازی خیّرین آموزش عالی

دومین نشست مجازی خیرین آموزش عالی با موضوع ارتقای خوابگاه‌های رتبه ۴ و ۵ دانشگاه‌های کشور برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، منصور غلامی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دومین نشست مجازی خیرین آموزش عالی با موضوع ارتقای خوابگاه‌های رتبه ۴ و ۵ دانشگاه‌های کشور با تأکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ مشارکت خیّرین گفت: نمی‌توان این همت عالی خیّرین را در چارچوب اعداد و ارقام مادی تعریف کرد؛ چرا که اراده و انگیزه آن‌ها برای بخشش، ارزش بیشتری دارد و کسانی که هم اراده و توان مادی بالایی داشته باشند در این زمینه بیشتر هزینه می‌کنند.

او افزود: در سال‌های گذشته ستاد خیّرین آموزش عالی در بدنه وزارت علوم و همچنین در همه استان‌ها و دانشگاه‌ها تشکیل شده تا بتوانیم این فرهنگ را ترویج و توسعه بدهیم.


بیشتر بخوانید: افتتاح خوابگاه دخترانه خیرساز ۱۵ خرداد در دانشگاه شهرکرد


غلامی اضافه کرد: در حوزه خدمات رفاهی ۴۶۰ هزار متر مربع فضا‌های آموزشی، کمک آموزشی و رفاهی توسط خیّرین تکمیل شده است و قرار است ۳۵۵ هزار متر مربع نیز از فضا‌های دانشکده‌ها، رفاهی و آموزشی نیز تکمیل شود.

او هدف از برگزاری این نشست را مشارکت خیّرین در برنامه تکمیل و تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی در تابستان امسال دانست و ادامه داد:  با انجام این اقدامات در سال تحصیلی جدید دانشجویان می‌توانند در محیط‌های استاندارد خوابگاهی حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.