سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت تالار فرهنگ و هنر ساری + فیلم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت فرهنگ و هنر ساری اختصاص یافت و برای تکمیل آن به حدود ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در حاشیه بازدید از تالار فرهنگ و هنر ساری در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تالار فرهنگ و هنر ساری از نظر ساختمانی ۹۰ درصد پیشرفت کاری داشت و اقداماتی مانند تکمیل تجهیزات داخلی و برخی تعمیرات آن باقی مانده است.

او با بیان اینکه ۱۵ میلیارد تومان برای ساخت تالار فرهنگ و هنر ساری اختصاص داده شد، افزود: حدود ۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل نهایی این طرح لازم مورد نیاز است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی لائینی گفت: در سفر آینده ریاست جمهوری به مازندران موضوع این تالار فرهنگ و هنر مطرح می‌شود تا از کنار این سفر، بودجه‌ای اختصاص داده شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: برای ادامه کار این مرکز فرهنگی، هنری مشکلاتی با شهرداری، آب، برق و گاز وجود دارد و طبق جلسه امروز تصمیماتی برای رفع این مشکلات گرفته شد.
 
 

بزرگترین تالار شمال کشور در حسرت اعتبار

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تالار مرکزی فرهنگ و هنر شهرستان ساری با زیربنای هزار و ۱۳ هزار متر مربع و زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۰۰ مترمربع بزرگترین تالار شمال کشور است.

او با بیان اینکه ساخت تالار فرهنگ و هنر ساری از سال ۸۶ همزمان با دو استان گیلان و قم آغاز شده بود، افزود: این طرح در استان‌های گیلان و قم به بهره برداری رسید و در مازندران هنوز مانده است.

زارع گفت: برای رفع مشکلات پیش روی ساخت تالار مرکزی فرهنگ و هنر شهرستان ساری استاندار مازندران مکاتباتی با دکتر نوبخت داشتند و امروز هم جلسه‌ای با نماینده ولی فقیه در مازندران تشکیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: با عزمی که در مازندران وجود دارد و پیگیری‌هایی که انجام شد، ۱۵ میلیارد تومان بودجه در گام اول به این طرح اختصاص دادند.

او با بیان اینکه در مرحله اول ساخت تالار فرهنگ و هنر ساری، اقداماتی مانند تجهیز و تکمیل سالن اصلی برنامه‌ها در حوزه فرهنگی انجام می‌شود، گفت: مرحله اول این طرح تا پایان سال یا حداکثر تا یک سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

زارع افزود: مشکلاتی با شهرداری، آب، برق و گاز وجود دارد که با پیگیری‌های فرماندار ساری این مشکلات قابل برطرف شدن است.
 
 
انتهای پیام/ س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.