سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکنون موردی از ابتلاء به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون موردی از ابتلاء به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم، گفت : با تدبیر پیشگیرانه و با ضدعفونی روزانه زندان‌ها و قرنطینه به موقع از شیوع و سرایت بیماری کرونا در زندان‌ها تاکنون جلوگیری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ منصور بیگلری مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه گفت : دستورالعمل‌های پیشگیرانه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در زندان‌ها در حال انجام است.

او گفت : روزانه تمامی محیط‌های زندان را ضدعفونی می‌کنیم و در دو نوبت تمام ورودی‌ها کنترل می‌شوند، همکاران تست می‌شوند و تمام پروتکل ها‌ی بهداشتی زندانیان در اعزام و بدرقه آن‌ها به طور دقیق رعایت می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه تا کنون موردی از ابتلاء به کرونا در زندان‌های استان نداشته‌ایم، افزود: با شیوع ویروس کرونا در استان به حدود ۲ هزار و ۴۰۰ زندانی با جرائم سبک مرخصی داده شده و در ادامه با تدبیر پیشگیرانه با ضدعفونی روزانه زندان‌ها و قرنطینه به موقع از شیوع و سرایت بیماری کرونا در زندان‌ها تاکنون جلوگیری شده است.

او یکی از بهترین ابزار برای اصلاح زندانیان را حرفه‌آموزی مددجویان عنوان کرد و ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارتی می‌تواند بازگشت به زندان را کاهش دهد وقتی یک زندانی آزاد می‌شود با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای اشتغال و آموزش مهارت‌های اساسی زندگی به آن‌ها خدماتی ارائه می‌شود.

بیگلری از فعالیت ۱۶ کارگاه فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان خبر داد و گفت: هم اکنون ۴۰۰ نفر از زندانیان در حال حرفه آموزی و تولیدات صنایع دستی هستند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.