سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام:

قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص است

حاتم نژاد گفت: تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شده است و برگزاری ادامه بازی‌ها فایده ای ندارد.

زهرا حاتم نژاد بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ایام قرنطینه تمریناتم را در منزل پیگیری می‌کردم. اکنون که قرنطینه را برداشته اند در سالن‌های بدنسازی تمرین می‌کنیم. چهار هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال بانوان باقی مانده اند، اما تیم‌ها شرایط آرمانی خودشان را ندارند. برگزاری مجدد رقابت‌ها کیفیت لیگ را به صفر می‌رساند و تاثیری هم روی نتیجه ندارد. قهرمان لیگ مشخص شده است. شاید نتیجه برای تیم‌های آخر جدول مهم باشد.

او تصریح کرد: باشگاه پالایش گاز از لحاظ مالی خوش حساب است و قرارداد بازیکنانش را سر وقت مقرر پرداخت می‌کند. ما منتظر جواب فدراسیون برای لیگ هستیم.

حاتم نژاد افزود: لیگ این فصل کیفیت خوبی داشت. بازیکنان خوب در بیشتر تیم‌ها پخش شده بودند. سال‌های گذشته بازیکنان خوب در یک تیم جمع می شدند، اما در این فصل بازیکنان در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و این باعث شد که نتایج یک طرفه نباشد.

بازیکن تیم پالایش گاز ایلام در ادامه گفت: تیم ما در این فصل جوانگرایی کرد و از ترکیب جوانان با بازیکنان باتجربه استفاده کرد. فدراسیون باید از باشگاه‌هایی مثل پالایش برای جوانگرایی تقدیر کند. سال گذشته هفتم جدول بودیم و با ۲ پله صعود امسال در جایگاه پنجم قرار گرفتیم و این جای امیدواری دارد.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.