سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» برگزار می‌شود

فرماندار شاهرود بابیان اینکه ظرفیت‌های بخش بسطام آنچنان که باید هنوز معرفی نشده است، گفت: همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نادر فخری در جلسه نشست شورای اداری بخش بسطام ضمن بیان اینکه همایش ملی «بسطام درگذر تاریخ» در آینده نزدیک برگزار می‌شود، گفت: این همایش‌ها فرصت خوبی برای بیان جاذبه‌ها و ظرفیت‌های معرفی نشده شاهرود و بسطام است.

او ضمن بیان اینکه تاکنون معرفی دقیقی از منطقه در سطح کشور انجام‌نشده است، افزود: یکی از راهکار‌های موجود برای این مهم برگزاری همایش‌ها است که امیدواریم این مهم محقق شود.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه تهیه دوربین مداربسته برای پایش تصویری شهر بسطام یکی از ضروریات منطقه است، ابراز داشت: تاکنون ۳۰۰ میلیون ریال برای این مهم در نظر گرفته‌شده که با تلاش‌های صورت گرفته تا دو میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

فخری بابیان اینکه بخش بسطام مشکلات بسیاری از جمله سرمازدگی باغات را نیز دارد که طی چند سال گذشته گریبان گیر کشاورزان شده است، تصریح کرد: برای رفع این موضوع مرکز تحقیقات کشاورزی نهال مقاوم به سرما تولید خواهد کرد تا با جایگزینی آن با درختان فعلی بتوان از جلوی این ضرر و زیان‌ها پیشگیری کرد.

او با اشاره به اینکه با مشکلات بخش بسطام واقف هستیم، اما بیان آن باید از طریق راه‌های عملی و قانونی صورت گیرد، ابراز داشت: معتقدیم بسطام با تمدن خاص، نیازمند توجه بیش از پیش مسئولان است تا بتواند به توسعه روز افزون دست یابد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.