سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همایش گام دوم تبلیغ استان سمنان در شاهرود برگزار شد

همزمان با سراسر کشور، همایش گام دوم تبلیغ استان سمنان با سخنرانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور به صورت ویدئوکنفرانس در شاهرود برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، سخنرانی ویئو کنفرانس خود در این همایش گفت: گام دوم تبلیغ، ادامه گام اول تبلیغ است تحول در تبلیغ، تحول در اصول تبلیغ نیست و باید از ابزار‌های کارآمد بهره ببریم.

او با اشاره به اهمیت اخلاص در کار‌ها افزود: اخلاص اگر نباشد، کار‌ها به گره‌های بزرگی می‌خورد و ما در سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان خادمان امر تبلیغ در خدمت مبلغان هستیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی با اشاره به اصل مسئله تبلیغ بیان کرد: ما در سازمان تبلیغات اسلامی خادم امر تبلیغ هستیم، اما سر رشته تبلیغ باید در دست علما باشد.در این همایش از ۷۲ نفر فعال عرصه‌های جهاد تبلیغی و جهاد روایت تجلیل و قدردانی شد.

ملاک و معیار انتخاب افراد برگزیده، فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و دینی، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و فرهنگی، مداحان و شعرای آئینی، فعالان حوزه نشر در راستای اشاعه فرهنگ دینی، قرآنیان، پیشکسوتان و فعالان قرارگاه مردمی مبارزه با بیماری کرونا بوده است.

در این همایش از ۷۲ نفر فعال عرصه‌های جهاد تبلیغی و جهاد روایت تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.