سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با اجرای هر گونه اقدام خلاف محیط زیستی در استان سمنان مخالفیم

استاندار سمنان گفت: دغدغه‌ی اصلی ما حفظ محیط زیست و تمامی گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی رضا آشناگر در هفدهمین جلسه‌ی شورای معادن استان گفت: دغدغه‌ی اصلی و اولویت اول مسئولان و مدیران استان باید حفظ محیط زیست و مخالفت با اجرای هر گونه اقدام خلاف محیط زیستی در استان سمنان باشد.

او تصریح کرد: دغدغه‌ی اصلی ما حفظ محیط زیست و تمامی گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه می‌باشد و هیچ گاه اجازه نخواهیم داد بدلیل مساعدت به یک بهره بردار یا تولید کننده، محیط زیست استان با خطر نابودی یا آسیب مواجه گردد.

استاندار سمنان همچنین اضافه کرد: پس از حفظ محیط زیست، بعنوان اولویت نخست ما در ارائه‌ی مجوز‌های معدنی و تولیدی استان، رعایت مسائل و نکات امنیتی در درجه دوم اولویت و اهمیت قرار دارد و لازم است تا با رعایت تمامی نکات امنیتی و انتظامی، اقدامات مختلف صنعتی، معدنی و در سطح استان به انجام رسد.

علی رضا آشناگر با تاکید بر ضرورت حفظ حیات و جان انسان‌ها و سایر گونه‌های محیطی بیان کرد: اگر بهره برداری از معادن، موجب نارضایتی و دغدغه‌ی مردم باشد، ضرورت دارد تا در جلسات مختلف، این موضوع سریعا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و در صورت امکان با انجام تعاملات دو سویه، موجبات رضایت مردم را فراهم آورد، اما در شرایطی که به آرامش، امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد گردد، به هیچ وجه کوتاه نیامده و زمینه‌های رفع مشکل را فراهم خواهیم ساخت.

انتهای پیام / م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.