سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی؛

از تصادف موتور تا نگهبانان محله در کرمان

بابسته خبر‌های انتظامی امروز ۲تیر ۹۹همراه سایت باشگاه خبرنگاران جوان کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دربسته خبر‌های انتظامی امروز ۲تیر می خوانیم:

تاکید برمشارکت نگهبانان محله در نظم و امنیت

فرمانده انتظامی استان کرمان بر مشارکت نگهبانان محله در برقراری نظم وامنیت محله‌های شهری و روستایی تاکید کرد و گفت: هر تیم گشت و مقر انتظامی باید یک تعداد از افراد مورد وثوق در سطح هر محله را بعنوان رابط پلیس و مجری نظم و امنیت تعین و با آن‌ها یک تعامل هدفمند در راستای پیشگیری از جرائم برقرار کند.

سردار عبدالرضا ناظری در بازدید از کشفیات سرقت و اماکن کلانتری ۱۳ شهرستان رفسنجان گفت: تعداد زیادی از اموال مسروقه کشف شده مربوط به قطعات و لوازم خرد و ریز اماکن عمومی شهر هستند که به سبب کوتاهی‌هایی در نحوه نصب، نگهداری و پایش مورد سرقت واقع شده اند.

او افزود: چه بهتر که سازمان‌های خدمات رسان در هنگام نصب تجهیزات مختلف اماکن شهری به اصوال نگهداشت و ایمنی آن‌ها نیز دقت بیشتری می‌کردند تا هم زمینه تخریب و هم سرقت آن‌ها ایجاد نشود.

سردار ناظری بیان داشت: قاطعیت دستگاه و مسئولان قضایی در برخورد با سارقان و دیگر مخلان نظم و امنیت نیز باعث خواهد شد تا این قشر به خودشان اجازه تکرار مجدد جرم را ندهند چه اینکه به طور کل لازم است افراد مجرم پس از گذراندن حبس و سایر مجازات‌های تعین شده به شکل هدفمندی از سوی نهاد‌های امدادی و خدماتی در زمینه اشتغال و کسب معاش مورد حمایت قرار بگیرند.

سردار ناظری در بازدید از اماکن این کلانتری نیز بیان داشت: باید در راستای تکریم ارباب رجوع و رعایت ملاحظات حقوق شهروندی همواره تلاش کنیم اماکن انتظامی از نظر محیطی و برخی امور رفاهی در وضعیت مطلوبی باشند و افرادی هم که به هر دلیل به طور موقت تحت نظر قرار می‌گیرند در وضعیت مناسبی نگهداری، پایش و بازجویی شوند.

۴جروح در تصادف موتور و سواری

سرپرست پلیس راه شمال استان از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت هوندا و یک سواری پراید در محور "بم -کرمان" که منجر به مجروح شدن ۴ نفر شد، خبر داد.

سرهنگ علی رضایی گفت: روز گذشته وقوع یک تصادف در محور "بم-کرمان" به پلیس گزارش شد که بلافاصله گشت پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه سواری موتورسیکلت هوندا از مسیر خود منحرف و با یک دستگاه سواری پراید برخورد کرده است.

سرپرست پلیس راه شمال استان بیان داشت: در این حادثه راننده سواری پراید و راکب و ۲ ترک نشین موتورسیکلت به شدت مجروح و روانه بیمارستان شدند.

او افزود: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ موتور سیکلت اعلام شده است.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.