سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوتاهی دست زمین خواران از اراضی ملی بهاباد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد از رفع تصرف بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملی در شهرستان بهاباد خبرداد.

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، پارسال بیش از ۲۵ هکتار از اراضی ملیدر شهرستان بهاباد را از تصاحب زمین خواران آزاد کردند.

او افزود: نیرو‌های یگان حفاظت این شهرستان، پارسال در گشت زنی‌های شبانه روزی خود موفق به تشکیل چهار فقره پرونده چرای غیر مجاز برای هزار و ۷۸ واحد دام شدند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: در این مدت همچنین یک فقره آتش سوزی در مراتع شهرستان بهاباد اتفاق افتاد که طی آن سه هکتار از مراتع طعمه حریق شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در پایان اضافه کرد: با توجه با بارندگی‌های سالجاری و رویش گیاهان مرتعی و پیش رو بودن فصل تابستان و افزایش احتمال حریق در مراتع از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه حریق. تخریب و تصرف، قاچاق چوب و محصولات فرعی و... سریعا با تلفن ۱۵۰۴ تماس گرفته و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایند.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ارسطو
۲۲:۴۹ ۰۲ تير ۱۳۹۹
راحت آباد را دربابید
ايراني
۲۱:۰۵ ۰۲ تير ۱۳۹۹
سري به زمين خواران راحت آباد بالاي لواسان هم بزنيد. خيلي از زمين خواران لواسان آنجا را هم بلعيده اند.
محمد
۱۴:۱۱ ۰۳ تير ۱۳۹۹
خوب تا وقت هست رسیدگی کنید