سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مقابله با بیماری کرونا در گرو رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : مقابله با بیماری ویروسی کرونا در گرو رعایت و جدی گرفتن موازین و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محبت جمالی نیا فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : با توجه به شروع پیک جدید شیوع بیماری کرونا و سرعت بالای انتقال این بیماری، مردم و مسوولان باید جدی تر از قبل دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کرده و حتما در مکان های عمومی و بیرون از منزل از ماسک استفاده کنند.

او گفت : ⁩بعضی از نارضایتی ها در بین مردم به دلیل کوتاهی و بی توجهی مدیران نسبت به انجام وظایف و تکالیفی است که بر اساس قانون ملزم به انجام آن هستیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: مسئولان باید بیشتر و مضاعف تر از گذشته پای کار باشند و فقط نظارگر نباشند.

جمالی نیا افزود: هم اکنون در پاکسازی معابر شهری در خیابان های اصلی و همچنین هدایت و خروج ماشین آلات سنگین که مکان استقرار توسط شورای ترافیک برای آن ها جانمایی شده، کوتاهی می شود که نیاز است شهرداری و پلیس راهور باجدیت پیگیر موضوع باشند.

او ادامه داد: ما باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا در حفظ سیمای بصری شهر نشاط اجتماعی را برای مردم فراهم کنیم و اینگونه نارضایتی و نگرانی مردم را کاهش دهیم.

او گفت: یکی از معضلات ترافیکی، تصرف معابر پیاده رو در سطح خیابان اصلی و فرعی و بازار شهر توسط فروشندگان واحدهای صنفی است که بار تردد را در مسیر رفت آمد خودرو ها افزایش داده و حق عمومی عابر پیاده نادیده گرفته شده از این رو دستگاه های متولی ارایه دهنده خدمات باید در ساماندهی و انجام وظایف و تکالیف برای تسهیل در رفت و آمد همشهریان، لحظه ای درنگ نکنند.

فرماندارسرپل ذهاب افزود: نصب تابلو های هشدار دهنده استاندارد و بازسازی تابلو های از پیش نصب شده با هدف ایمن سازی معابر عبوری و خط کشی معابر و دست اندازها و رفع موانع امتداد مسیرهای پیاده روها و انسداد بازشوهای غیر استاندارد نیز باید در دستورکار شهرداری قرار گیرد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.