سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازهم حکایت تکراری واژگونی خودرو در محورهای بافق

رئیس سازمان اورژانس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی دو دستگاه خودرو پراید در محورهای بافق_یزد و بافق_کرمان، هشت نفر راهی بیمارستان شدند.

احمد دهقان رئیس سازمان اورژانس استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: صبح امروز در پی واژگونی یک دستگاه سواری پراید در کیلومتر ۱۰ مسیر بافق _ یزد، چهار نفر مصدوم شدند.

او افزود: عوامل امدادی پایگاه شهری بافق مصدومان این حادثه را به بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان منتقل کردند.

دهقان همچنین از واژگونی یک دستگاه پراید در یکی دیگر از محورهای شهرستان بافق خبر داد و گفت: در اثر واژگونی خودرو، در محور کرمان _بافق دوراهی نوق به سیریز نیز چهار مصدوم راهی بیمارستان شدند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد ادامه داد: مصدومان این حادثه نیز چهار نفر بودند که یک نفر با وسیله شخصی و سه نفر به کمک عوامل اورژانس پایگاه مبارکه به بیمارستان منتقل شدند.

او با بیان اینکه حال عمومی بیماران هر دو حادثه رضایت بخش است، اظهارداشت: کارشناسان پلیس راه در حال بررسی علت بروز حادثه هستند.

دهقان در پایان تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌شود برای تامین سلامتی خود و دیگران و کاهش حوادث رانندگی علاوه بر رعایت قوانین و مقررات، استراحت کافی را داشته باشند تا شاهد این گونه حوادث در استان نباشیم.

انتهای پیام/ غ

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.