سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در برخی مناطق کرمانشاه کمبود آب حس می شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : نه تنها در منطقه نوکان بلکه در چند نقطه دیگر شهر کرمانشاه مشکل تامین آب داریم که باعث می‌شود برخی از ساعت‌ها خصوصا شب آب قطع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا کاکاوند مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : به دنبال تامین آب از چند محل مختلف برای جبران کم آبی این منطقه هستیم که در همین راستا یک حلقه چاه در نزدیکی همین منطقه در دست حفر است که با بهره‌برداری از آن حدود ۳۰ لیتر در ثانیه آب وارد مدار خواهد شد.

او گفت : چاه دیگری هم داریم که متعلق به شرکت آب و فاضلاب و برای مصرف شرب است، اما ارتش آن را در اختیار گرفته و با استفاده از آب این چاه در منطقه تنگ کنشت کشاورزی انجام می‌دهد که تقاضا داریم این چاه دوباره در اختیار ما قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه این روش‌های تامین آب مقطعی و کوتاه مدت است، افزود: برای اینکه مشکل آب شهر کرمانشاه به صورت بلندمدت حل شود باید پروژه آبرسانی از سد گاوشان به بهره‌برداری برسد.

کاکاوند بر لزوم صرفه‌جویی و همکاری خودمردم هم تاکید کرد و گفت: متاسفانه در شرایطی که با مشکل تامین آب مواجهیم، اما در بدو ورود به شهرک نوکان با کوچه‌هایی مواجه شدیم که از شست و شوی مردم خیس بودند و این به معنای عدم صرفه جویی در مصرف آب است.

او افزود: تا زمانی که خود مردم همراهی نداشته باشند، این مشکلات ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از آمار بالای انشعابات غیرمجاز در این منطقه انتقاد کرد و گفت: حدود ۷۰ درصد انشعابات شهرک نوکان غیرمجاز است و یا اگر هم کنتور وجود دارد از پشت کنتور "بای پس" گرفته شده و آب به صورت غیرمجاز استفاده می‌شود که نتیجه این شرایط هم به ضرر مردم است و هم به ضرر ما.

کاکاوند خواستار همکاری و مشارکت مردم برای گذر از این شرایط شد و ادامه داد: درباره انشعاباتی که پول پرداخت شده و هنوز نصب کنتور و یا لوله کشی صورت نگرفته، کار در کوتاهترین زمان پیگیری و انجام خواهد شد.

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.