سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت فعالیت تالار‌ها در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان با اشاره به آغاز فعالیت تور‌های گردشگری در استان، گفت: با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا فعالیت تالار‌های برگزاری مراسم‌ها ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید امین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اظهار داشت: با تصمیم ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا، تور‌های مجاز گردشگری لرستان از امروز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را از سر بگیرند.

او افزود: با تصمیم ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا فعالیت تالار‌ها در برگزاری مراسم همچنان ممنوع است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه با دستور استاندار موزه‌های استان نیز از ۲۲ خردادماه مجدد بازگشایی شده است، بیان کرد: بازدید از موزه‌ها نیز تنها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و دستکش امکان پذیر است.

او با بیان اینکه فعالیت مجدد تور‌های گردشگری مستلزم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا خواهد بود، افزود: تشدید نظارت بر فعالیت این تور‌ها در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار دارد و با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری و نیروی انتظامی با فعالیت تور‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را راعایت نکنند برخورد می‌شود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.