مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در شهر‌های خرم‌آباد و چگنی به صورت رایگان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: دوره‌های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در شهر‌های خرم‌آباد و چگنی به صورت رایگان آغاز شد.

سید امین قاسمی  اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، حفاظتی و نیز رعایت حداکثری فاصله گذاری اجتماعی، دوره‌های آموزشی کوتاه مدت صنایع دستی در شهرستان‌های خرم آباد و چگنی آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه این آموزش‌ها در یک دوره سه ماهه ایام تابستان برگزار خواهد شد، افزود: این دوره‌ها در شهرستان خرم آباد شامل رشته‌های حکاکی روی چرم، ماشته بافی، زره بافی، سرمه دوزی و مینا کاری درشهرستان چگنی شامل رشته‌های گلیم بافی و خوس بافی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: دوره‌های آموزشی صنایع دستی در استان با هدف حرفه آموزی و مهارت فنی به منظور تولید و اشتغال مولد و دیرپا با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیون تومان برگزار خواهد شد.

قاسمی افزود: همه کلاس‌های آموزشی دوره‌های کوتاه مدت صنایع دستی که توسط این اداره کل برگزار می‌شود به صورت کاملاً رایگان و بدون پرداخت هرگونه هزینه است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.