سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۳۰ درصدی طرح جداسازی آب فضای سبز در زرند

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند از پیشرفت ۳۰ درصدی لوله گذاری معابر سطح شهر در راستای طرح جدا سازی آب شرب از آب فضای سبز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمد عبدالله زاده، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند، طرح شبکه جداسازی آب شرب از فضای سبز را گام بزرگی در راه توسعه شبکه آبیاری و بهره برداری مؤثر از ذخایر آب‌های موجود در شهر زرند عنوان کرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد توزیع عادلانه آب به فضا‌های سبز سطح شهر خصوصاً منطقه غرب شهر خواهیم بود.

 

او حذف تردد تانکر، کاهش ترافیک و آلاینده‌ها، کاهش هدر رفت آب و مدیریت بهینه منابع آبی را از دیگر ویژگی‌های این طرح عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف ما از اجرای این طرح، افزایش سرانه فضای سبز و توسعه کمربند‌های سبز در قسمت غرب زرند است.

 

عبدالله زاده با اعلام اینکه عملیات لوله این طرح در خیابان‌های بهشتی، مدرس، پزشک، انقلاب به انجام رسیده است، تصریح کرد: طی پانزده روز آینده لوله گذاری پارک‌های فجر، ۷ تیر و میادین سفیر امید، شهدای انتظامی، ۷ تیر و... به انجام خواهد رسید و انشعابات این مکان‌ها جمع آوری خواهد شد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.