بهره برداری از کانون شکوفایی و خلاقیت در کرمان

پیش از ظهر امروز کانون شکوفایی خلاقیت، که یکی از ارکان چهارگانه پارک‌های علم و فناوری کرمان است ،به بهره برداری رسید.

مسعود ترک زاده، رئیس پارک علم و فن آوری استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،گفت: وظایف کانون شکوفایی خلاقیت شناسایی و هدایت به ایده‌های برتر است.

او افزود: همچنین ایجاد فرهنگ‌سازی، توسعه نوآوری، فن آفرینی و کارآفرینی از دیگر اهداف راه اندازی این کانون است.

ترک زاده بیان داشت: ساختار اصلی کانون شکوفایی و خلاقیت برمبنای دانش‌آموزان و دانشجویان دانشگاه‌ها گذاشته شده است و یکی از این ارکان که قاعدتاً باید در آموزش و پرورش به پایش گذاشته می‌شد ، راه‌اندازی کانون شکوفایی خلاقیت بود.

رئیس پارک علم و فن آوری استان کرمان تصریح کرد: پس از کسب مجوز‌های لازم از هیات‌های امنا کانون شکوفایی خلاقیت استان کرمان در محل آموزش و پرورش کرمان و انجام توافقات لازم این مرکز به بهره برداری رسمی رسید.

او گفت:با راه اندازی این مجموعه با اعتبارات پارک علم و فناوری استان برای هر ایده مبلغ پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.

ترک زاده افزود: ایجاد کارآفرینی و ایجاد خلاقیت و نوآوری در رده سنی دانش آموزان دبیرستان خواهد بود که با راه‌اندازی و افتتاح این مرکز شکوفایی خلاقیت امیدواریم بتوانیم در سال جهش تولید مقدماتی را برای توسعه فرهنگ کارآفرینی و نوآوری استان فراهم کنیم.

او اظهار کرد: با توجه به اینکه برای استفاده از ظرفیت‌های موجود این کانون بایستی افراد حضورا اقدام کنند، تمامی اقدامات بهداشتی و مراقبتی در این زمینه صورت خواهد گرفت تا برای شخص یا فردی مشکلی ایجاد نشود.

پیش از ظهر امروز کانون شکوفایی و خلاقیت در استان کرمان در موزه آگیرا کرمان راه اندازی شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار