سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شرور مسلح جنوب شرق کشور به دام افتاد

با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر قاتل مسلح و عامل شرارت‌های سریالی این شهرستان معروف به گرگ بیابان پس از ۶ سال فرار به دام افتاد.

سردار قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: طی چند سال اخیر، در پی شرارت‌های سریالی فردی مسلح معروف به "گرگ بیابان" در سطح شهرستان ایرانشهر و قدرت نمایی او با سلاح‌های نیمه سنگین و انتشار عکس‌ها و کلیپ‌هایی در این خصوص توسط این فرد در فضای مجازی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او  در توضیح بیشتر افزود: این شرور مسلح و تحت تعقیب، در چند سال گذشته ضمن ارتباط با گروه‌های تروریستی معاند، با تشکیل گروهکی به نام "یاران گمنام امام زمان" سعی در ناامن جلوه دادن استان و بدنام کردن مذهب تشیع داشت و در راستای رسیدن به اهداف پلید خود با تیر اندازی به مردم عادی، از سال ۱۳۹۰ تا سال ۱۳۹۳ مرتکب ۵ فقره قتل عمد مسلحانه در سطح استان شد و سپس به کشور پاکستان متواری گشت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای دستگیری این شرور ادامه داشت تا اینکه مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر مدتی قبل سرنخ‌هایی از حضور مجدد این فرد در سطح شهرستان بدست آوردند.

سردار قنبری بیان داشت: سرانجام با تلاش شبانه روزی پلیس و با انجام یک سری اقدامات تخصصی مخفیگاه این شرور در یکی از روستا‌های حومه ایرانشهر شناسایی و روز گذشته متهم در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

او  با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی نیسان پیکاب متعلق به این شرور و کشف یک قبضه کلت کمری و مقادیری مهمات جنگی در بازرسی از مخفیگاه او خاطر نشان کرد: این شرور نامی با تشکیل پرونده برای سیر مر احل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۵۱ ۰۱ تير ۱۳۹۹
اگرقانون شود فردی به علت دزدوراه زنی یک باردستگیرشد وحبس کشید ومجدد اقدام به چنین کاری زد دستش قطع شود جامعه اصلاح خواهدشد
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۱ خرداد ۱۳۹۹
باید قانونی باشد
هر کس دوبار جرم کرد
به حزیزه برده شود
چونکه خطرناک برای خود و خانواده و جامعه خواهد بود
ولی دفعه اول بجای زندان .کلاس اموزشی روان شناسی .اموزش حرفه و ارایه زمین و وام بدون سود
تا خودکفا شود
اگر دوباره جرمی کرد
دیگه قابل اصلاح شدن نیست
جزیزه تشریف فرماشود.
تا اخر عمرش کشاورزی و دامداری در حزیزه کند