هلاکت سارق قاتل و دستگیری ۴ شرور مسلح در ایرانشهر

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر ۴ نفر اعضای باند سارقان مسلحی که چند روز قبل راننده یک دستگاه کامیون را به قتل رسانده بودند دستگیر و سرکرده آن‌ها به هلاکت رسید.

سردار "محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:: سیزدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد واژگونی تریلی در محور "بزمان به سمت مسجد ابوالفضل" ایرانشهر، بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

او افزود: با بررسی صورت گرفته در محل مشخص شد سرنشینان یک دستگاه سواری سمند برای متوقف کردن یک دستگاه تریلی به سمت راننده تریلی آن تیراندازی که در این حادثه راننده بر اثر اصابت گلوله به ناحیه گردن به قتل رسیده و کامیون به حاشیه جاده منحرف و واژگون شده است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع تیمی ویژه از کار آگاهان مجرب پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر وارد عمل شدند.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با بررسی سرنخ‌های موجود و یک سری کار گسترده اطلاعاتی در کمتر از ۷۲ ساعت عاملان این جنایت را که در شهرستان "بم" استان کرمان متواری شده بودند، را شناسایی کردند.

او بیان کرد: با شناسایی مخفیگاه متهمان تیم عملیات ویژه پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان بم ضمن محاصره مخفیگاه آن‌ها با رعایت تمامی جوانب احتیاط وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: اشرار مسلح که خود را در حلقه محاصره پلیس گرفتار می‌دیدند برای فرار از محل بدون توجه به اخطار پلیس با سلاح کمری اقدام به تیر اندازی به سمت عوامل انتظامی کردند.

او ادامه داد: در این درگیری که ساعتی به طول انجامید سرکرده این باند سرقت‌های مسلحانه به ضرب گلوله به هلاکت رسید و ۴ نفر از همدستانش دستگیر و از آنان ۲ قبضه کلت کمری، ۲ قبضه سلاح شکاری به همراه مقادیری مهمات کشف شد.

سردار قنبری عنوان کرد: حمل سلاح گرم و درگیری مسلحانه با عوامل انتظامی، سرقت‌های مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان از مهمترین سوابق این سارقان شرور و تحت تعقیب مقامات قضائی است.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی آنان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد که قانون شکنان و مخلان امنیت عمومی، در هیچ نقطه‌ای از این استان پهناور، احساس آرامش کنند.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار