سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴۵ هزار بسته پروتئینی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا در کرمان

با اجرای مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان در استان کرمان، ۴۵هزار بسته پروتئینی بین آسیب دیدگان ناشی از کرونا توزیع می‌شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد علی روح اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان کرمان از آغاز رزمایش همدلی و احسان دو از تیر امسال خبرداد و گفت: همه کمک‌های ستاد در استان‌ها با محوریت نمایندگان، ولی فقیه و با همکاری‌های همیشه مجموعه سپاه، بسیج، گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و فعالان اجتماعی انجام می‌شود.
 
او افزود: رزمایش مشق احسان هر سال در آغاز سال تحصیلی برگزار می‌شود و لوازم موردنیاز دانش آموزان نیازمند در اختیار آنان قرار می‌گیرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان کرمان بیان داشت: مرحله دوم این رزمایش از ۱۴خرداد امسال در مرقد امام خمینی (ره) آغاز شد و در استان کرمان نیز قرار است تا پایان تیر ۴۵هزار بسته پروتئینی بین افرادی که از کرونا آسیب دیده اند، توزیع شود.

روح اللهی اظهار داشت: این ستاد به تولید و تامین دارو برای جلوگیری از شیوع کرونا، تامین و تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز و کمک به آسیب دیدگان در زمان شیوع اپیدمی ویروسی کرونا پرداخته است.

او تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) با اجرای ۶۰هزار طرح خرد و ایجاد ۱۸۰هزار شغل با بودجه‌ای افزون بر ۶ هزار و ۲۰۰میلیارد تومان در ۱۰ هزار روستای کشور در بخش کمک به آسیب دیدگان، کار آموزش و پرداخت تسهیلات را انجام می‌دهد.

روح اللهی گفت: این ستاد به عنوان معین اقتصادی شهرستان راور مطرح است که بعد از آن به عنوان معین شهرستان‌های فهرج، رودبار جنوب و ریگان نیز معرفی شد،  این حالیست که تاکنون تفاهمنامه‌ای در این زمینه بین ستاد اجرایی و استانداری کرمان منعقد نشده و اقدامات انجام شده در این مناطق به صورت مقطعی و موضوعی بوده است.

او افزود: این ستاد جانبازان زیر ۲۰درصد را که از سایر نهاد‌ها خدمات دریافت نمی‌کنند را شناسایی و به آن‌ها خدمات ارائه می‌کند.
 
روح اللهی به اهدای جهیزیه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اشاره و تصریح کرد: اهدای جهیزیه در طول سال به صورت موردی انجام می‌شود و پارسال نیز حدود ۴۰۰سری جهیزیه در استان کرمان به نیازمندان اهدا شده است.
 
  مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در بخش دیگری از سخنانش گفت: بیش از ۵۳ مدرسه به همت بنیاد برکت در استان کرمان احداث شده است.
 
انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.