سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سمنان:

ایران به خوبی توانست با ویروس کرونا مقابله کند

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانست با ویروس کرونا مقابله کند و همراه مردم باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه با قدردانی از اقامه نخستین نماز جمعه سمنان در سال ۹۹،  با اشاره به شیوع بیماری کرونا در تمام کشورها گفت: جمهوری اسلامی ایران به خوبی توانست با این بیماری مقابله کند و همراه مردم باشد. 

او قوه قضاییه را نهادی انقلابی و مردمی عنوان کرد و افزود: با چشمان هوشیار قوه قضاییه چند نفر دیگر از دانه درشتان و مفسدان اقتصادی محاکمه شدند و ملت همیشه پشتیبان و حامی اقدامات این دستگاه است.

 آیت الله شاهچراغی ضمن دعوت از حجت الاسلام رئیسی برای سفر به استان سمنان تصریح کرد: مردم مشکلات جدی در دستگاه‌های قضائی استان‌ها دارند که برخی مواقع دادگستری‌ها نمی‌توانند آن‌ها را رفع کنند و این مسائل با سفر رئیس قوه قضائیه رفع می‌شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به افزایش دما در تابستان امسال بنا بر اعلام کارشناسان هواشناسی گفت: حیات زندگی وابسته به انرژی است و راه گذر از این تابستان گرم و جلوگیری از قطع آب و برق مدیریت در مصرف انرژی است.

نماینده، ولی فقیه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه‌ی دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: شرط اصلی توحید مقبولیت امامت است که از درس‌های اصلی این دهه با کرامت برشمرده می‌شود.

انتهای پیام / ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.