سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه امروز در استان بوشهر اقامه نمی‌شود

نماز جمعه امروز نیز مانند جمعه گذشته در استان بوشهر اقامه نخواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر گفت:  برای حفظ سلامت مردم و همراهی با نیروهای بخش پزشکی و درمان استان و تایید نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، نماز‌ جمعه امروز (جمعه ۳۰ خرداد) در سراسر استان برگزار نمی‌شود. 

حجت الاسلام یعقوب بهمیاری افزود: هفته پیش هم با توجه به اعلام وضعیت کرونا در شهر‌ها از سوی ستاد ملی کرونا و ابلاغ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، نماز جمعه در استان بوشهر برگزار نشد، اما شانزدهم خرداد نماز جمعه در ۱۳ شهر استان بوشهر اقامه شده بود.

او ادامه داد: بنا به گزارش ارائه شده در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، نهاد نماز جمعه، از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

اقامه نماز جمعه در استان بوشهر مانند دیگر نقاط کشور نهم اسفند ۹۸ به علت شیوع کرونا و دستور ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر پرهیز از برگزاری هر گونه تجمع، متوقف شد.

برگزاری این آیین از نوزدهم اردیبهشت در برخی مناطق کشور و به دنبال آن استان بوشهر که ستاد ملی مبارزه با کرونا اجازه داده بود، از سر گرفته شد.

در استان بوشهر در این تاریخ نماز جمعه در دیر، آبدان و بردخون در شهرستان دیر و خورموج و کاکی در شهرستان دشتی برگزار شد، سپس دوم خرداد دو شهر اهرم و دلوار در شهرستان تنگستان و شانزدهم خرداد، ۶ شهر دیگر شامل دیلم، امام حسن، گناوه، ریگ، کنگان و سیراف به شهرهای برگزار کننده نماز جمعه افزوده شدند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.