سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۴ عنوان برتر استانی از سوی دانش آموزان و فرهنگیان بهبهانی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از کسب ۴ عنوان برتر استانی دانش آموزان و فرهنگیان بهبهانی در پویش مردمی هر دانش آموز یک سفیر سلامت خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز  رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان  گفت: امسال هفته سلامت در حالی آغاز گردید که جامعه جهانی با بحران ویروس کرونا به عنوان بزرگترین چالش قرن اخیر دست به گریبان است.

او در ادامه با اشاره به نیاز مبرم مشارکت همگانی در مقابله با این بیماری و حمایت از مدافعان سلامت، افزود: اجرای پویش هر دانش آموز یک سفیر سلامت" با شعار نه به سفر، نه به دید و بازدید و در خانه می‌مانیم را می‌توان از موفق‌ترین حرکت‌های دانش آموزان و مربیان در پیشگیری و کنترل این بیماری مهلک و آگاهی بخشی عمومی برای حفظ سلامت فردی و اجتماعی نام برد.

عبدی پور اضافه کرد: دانش آموزان و مربی توانمند دبستان مهر امام علی (ع)، نازنین آسیابان در بخش پیام بهداشتی، فاطمه زهرا همتی در بخش خلاقیت، ستایش صفار عکس ویژه و لیلا خشتابه در بخش مراقبین و رابطین سلامت اپلیکیشن فسران سلامت توانستند ۴ مقام برتر استانی را برای شهرستان بهبهان به ارمغان آورند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با آرزوی رفع هر چه زودتر این ویروس منحوس، کسب این موفقیت فرهنگی را به حوزه معاونت پرورشی، کادر مدیریتی و آموزشی، بویژه دانش آموزان و مربی بهداشت برگزیده دبستان مهر امام علی (ع) شهرستان بهبهان تبریک گفت.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.