توصیه های ستاد نماز جمعه اندیکا برای اقامه نماز به مردم شهرستان

ستاد نماز جمعه اندیکا طی اطلاعیه ای نکات بهداشتی را برای مردم شرح داد و از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای اقامه نماز جمعه حضور یابند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ستاد نماز جمعه اندیکا طی اطلاعیه ای نکات بهداشتی را برای مردم شرح داد و از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای اقامه نماز جمعه حضور یابند.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

 به اطلاع مردم ولایتمدار وانقلابی شهرستان اندیکا می رساند باتوجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر قرار داشتن شهرستان اندیکا در وضعیت سفید واقامه نماز‌های جمعه وجماعات در این شهرستان‌ها بارعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی که توسط این ستاد مشخص شده، این هفته نماز جمعه درشهرستان اندیکا برگزار می گردد.

توجه به چند نکته ضروری وحائز اهمیت است نمازگزاران از خانه‌های خود وضو گرفته و با طهارت وارد مصلی بشوند، از مهر شخصی استفاده نمایند،  ماسک ودستکش بهداشتی همراه داشته باشند، رعایت فاصله اجتماعی ضروری است و از دست دادن ومصافحه کردن خودداری فرمایید و افردای علائمی مانند تب خستگی سرفه خشک دارند حضور پیدا نکنند.

همچنین تمهیداتی که از سوی ستاد نماز جمعه درنظرگرفته شده استگندزدایی فضای داخل وبیرون مصلی ، استقرار ایستگاه سلامت درب ورودی مصلی، توزیع ماسک ودستکش بهداشتی بین نمازگزاران، غربالگری (تب سنجی وضدعفونی) نمازگزاران درب مصلی با کمک شبکه بهداشت، ممانعت از ورود افراد مشکوک ، فاصله گزاری اجتماعی بین نمازگزاران و سرویس ایاب وذهاب درروستا‌های مختلف است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار