سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقویت و تجهیز ۶ خانه هلال در شهرستان بردسیر

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر از تقویت ۶ خانه‌ی هلال در شهرستان بردسیر با هدف جذب، آموزش و ساماندهی روستاییان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین نامجو، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر با اشاره به تقویت ۶ خانه‌ی هلال در روستا‌های لاله زار، گلزار، نگار، ده لرز، محمودآباد و ماهونک، شهرستان بردسیر گفت: تجهیز خانه‌های هلال با هدف جذب، آموزش و ساماندهی روستاییان برای گسترش فعالیت‌های امدادی، عام المنفعه و بشردوستانه است.

او با تاکید بر تعامل بیشتر روسای خانه‌های هلال با جمعیت هلال احمر افزود: توانمندسازی روستاییان در زمینه تشکیل و راه اندازی تیم‌های امداد و نجات روستایی و ترویج خدمات عام المنفعه در سطح روستا‌ها و مراکز شهر‌ها از اهداف راه اندازی خانه هلال است.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه اعضای خانه‌های هلال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عنوان کرد: تقویت خانه‌های هلال در بخش ها، روستا‌ها و مراکز شهر‌ها، موجب آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث طبیعی و غیرطبیعی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بردسیر ضمن قدردانی از همکاری و تلاش‌های داوطلبانه روسای خانه‌های هلال تصریح کرد: اهمیت حضور افرادی با مهارت‌های امدادی در زمان وقوع حادثه در روستا‌ها و مکان‌های دور از مرکز شهرستان، نقش مهمی در کاهش خسارات و تلفات جانی ناشی از حوادث دارد.

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.