سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویروس کرونا؛

ممنوعیت برگزاری مراسم در خانه‌باغ‌های مهاباد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد گفت: برگزاری هر گونه مراسم در خانه‌باغ‌های مهاباد ممنوع است.

قاسم امینی رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از دلایل بروز پیک جدید بیماری کرونا در سطح شهرستان مهاباد، برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم بعنوان اصلی‌ترین منشأ این موضوع شناسایی شده‌اند.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اظهار کرد: برهمین اساس تشکیل تجمعاتی از این دست، بعنوان عاملی خطرناک در اشاعه بیماری کرونا و مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی تلقی خواهد شد و شبکه بهداشت و درمان بعنوان حافظ سلامت عمومی جامعه و در هماهنگی کامل با ریاست ستاد بحران شهرستان و مطابق دستورالعمل ستاد کشوری کنترل کرونا که برگزاری مراسمات ترحیم و عروسی را ممنوع کرده است.

امینی تصریح کرد: در صورت مشاهده و گزارش برگزاری مراسماتی که موجبات ازدحام انسانی را فراهم آورند (اعم از انباری، خانه باغ و...) نسبت به تعطیل محل و معرفی عامل یا عاملان مراسم به مراجع قضایی اقدام خواهد نمود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان مهاباد افزود: از کلیه همشهریان درخواست می‌شود در صورت اطلاع از برگزاری مراسمات مذکور و یا هرگونه اقدام مغایر با دستورالعمل‌های کشوری، مراتب را از طریق سامانه ۱۹۰ و یا تلفن ۴۲۴۴۲۲۵۰ به شبکه بهداشت و درمان شهرستان اطلاع دهند.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.