سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مأموریت اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد که توانمندسازی و ایجاد درآمد باثبات در بین خانواده‌های تحت حمایت است، نیازمند تحول هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند: امام انسانی تحول‌خواه و تحول‌آفرین بود گفت:ما نیز در کمیته امداد بر اساس اندیشه‌های بلند حضرت امام برای رسیدن به مأموریت اصلی امداد باید به سمت تحول، بهره‌وری، کارایی و اثربخشی و تغییر حرکت کنیم. تحولی که بهبود در نظام اداری، اعتقادی، دانشی معلمی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل کمیته امداد امیدآفرینی در جامعه به‌ویژه در بین جامعه هدف این نهاد مقدس را در شرایط فعلی اقتصادی مهم دانست و افزود: باید به مناطق محروم و روستایی نگاه ویژه‌ای داشته باشیم و با استفاده از تحول‌آفرینی و بهبود وضعیت معیشتی مددجویان، این مناطق را با ایجاد و توسعه اشتغال به مناطق اقتصادی تبدیل نماییم.

صفری تصریح کرد:یکی از کارکرد‌های کمیته امداد توجه به مناطق محروم و روستایی است که عوامل و مولد‌های فقر و مهاجرت را در مناطق محروم شناسایی و با برنامه‌های مداخله‌ای ازجمله ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی در سال جهش تولید ضمن کمک به اقتصاد خانواده‌ها از مهاجرت‌های بی‌رویه جلوگیری شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در پایان به ویروس منحوس کرونا اشاره کرد و افزود:ویروس کرونا تمام نشده و از بین نرفته بلکه نیازمند مراقبت‌ها ازجمله رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در این روز‌ها امری ضروری است.

انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.