مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: مشارکت مردم استان زنجان در طرح رزمایش کمک مومنانه قابل‌ تقدیر و تشکر است.

مشارکت مردم استان زنجان در طرح رزمایش  کمک مومنانه قابل‌ تقدیر و تشکر استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،صفری مدیر کل کمیته امداد استان زنجان در مراسم تجلیل از اعضای ستاد ملی رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه کمیته امداد استان زنجان، با قدردانی از تلاش‌های اعضای ستاد جشن رمضان در طرح رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه گفت: مشارکت مردم شریف استان زنجان در این طرح قابل‌تقدیر و تشکر است.

او با اشاره به ایجاد ۱۸ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان با ایجاد ۱۸ آشپزخانه اطعام مهدوی بیش از ۱۱۳ هزار پرس غذای گرم طبخ و بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر نیازمندان توزیع گردید که برای تهیه این تعداد غذا بیش از ۲میلیارد تومان هزینه شده است.

صفری همچنین از تهیه و توزیع قریب به ۳۲هزار بسته سبد غذایی در بین خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد و افزود: بیش از ۵ میلیارد ۸۵۰ میلیون تومان به‌منظور تهیه سبد‌های معیشتی با مشارکت خیران و حامیان و مراکز نیکوکاری هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: کلیه مؤسسات خیریه با استفاده از صندوق‌های زکات فطره به‌صورت متحدالشکل و زیر نظر دبیرخانه شورای زکات استان زنجان به‌صورت منسجم و منظم اقدام به جمع‌آوری زکات فطره کردند.

دبیر شورای زکات استان زتجان هم در ادامه گفت: با ساماندهی سازمان‌های مردم‌نهاد و مؤسسات خیریه در جمع‌آوری زکات فطره، امسال ۱۶موسسه خیریه با اخذ مجوز از دبیرخانه شورای زکات استان با ایجاد ۱۱۱پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان زنجان فعالیت داشتند.
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.