سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵۰ هکتار از مزارع کشاورزان شهر برزول نهاوند طعمه حریق شد

شهردار شهر برزول نهاوند گفت: بر اثر بی احتیاطی حدود ۵۰ هکتار از مزارع دیم گندم و جو اطراف شهر برزول دچار حریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علی مرادی شهردار شهر برزول نهاوند گفت: با توجه به بارندگی‌های خوب امسال کشاورزان نسبت به برداشت از مزارع دیم بسیار خوشبین بودند، اما متاسفانه بر اثر سهل انگاری و وقوع این آتش سوزی باعث وارد شدن خسارت فراوان به کشاورزان شد.

او افزود: دوشب گذشته نیز گزارش آتش سوزی به دست ما رسید که با اقدام به موقع توانستیم از هر گونه خسارت احتمالی جلوگیری کنیم.

مرادی ادامه داد: متاسفانه هر ساله در این ایام بر اثر سهل انگاری و عدم رعایت نکات ایمنی شاهد آتش سوزی مزارع و از بین رفتن زحمات یکساله کشاورزان هستیم.

شهردار برزول اظهار داشت: با توجه به تجربیات گذشته امسال جهت جلوگیری از بروز هر گونه مشکل و عملکرد بهتر در اطفاء حریق احتمالی نواقص تجهیزات تا حد امکان برطرف شده است و برای مقابله با اتش سوزی در امادگی کامل هستیم.

او بیان کرد: با وجو دخاموش کردن آتش با کمک آتش نشانی و مردم، ولی متاسفانه ۵۰هکتار از مزارع گندم و جو اطراف شهر برزول طعمه حریق شد.

مرادی علت این آتش سوزی را عوامل انسانی دانست و افزود: آتش نشانی شهرداری برزول در دومرحله با تغییر جبهه کاری آتش سوزی را مهار کرد.

مرادی گفت: سال گذشته نیز در این ایام ۲۰ مورد اطفای حریق در مزارع و گندم زار‌های اطراف برزول توسط واحد آتش نشانی این شهرداری انجام گرفته است.

منبع گرو
انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.