سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی مشکل پل های روستایی در اندیکا

رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا به بررسی مشکلات پل های روستایی در این شهرستان پرداخت.

رسول مدملیل رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اینکه از منطقه امامزاده عبداله (ع) تا انتهای مسیر منطقه تازه تقریبا ۳۲ کلیومتر است هر ساله بارندگی سیل آسا و بارش سنگین برف باعث ایجاد مشکلاتی برای مسیر مذکور را داریم.

او بیان داشت: در سال ۹۷ به میزان ۲ هزار و۵۰۰ میلیون ریال بابت مرمت، اصلاح مسیر و احداث ۲ مورد پل ۳ متری دال بتنی و در سال ۹۸ مجدد ب میزان یکهزارو ۷۰۰ میلیون ریال بابت احداث ابنیه فنی آبنما و کانال سیل بر با درخواست و پیگیری اداره امورعشایر از اعتبارات ارزش افزوده که در اختیار فرمانداری شهرستان است.

مدملیل افزود: پروژه عمرانی در مسیر سروند و تازه اجرا گردید و به مبلغ ۴ هزار  میلیون ریال از اعتبارات خسارت سیل ز سوی اداره امور عشایر جهت احداث ابنیه فنی آبنما و کانال سیل برای رفع نقاط حادثه خیز جاده مذکور اختصاص گردید و در حال حاضر پیمانکار در حال اجرا شرح کار پروژه است.

رئیس اداره امور عشایر شهرستان اندیکا تصریح کرد: اردیبهشت ماه سال جاری یک دستگاه لودر از سوی اداره امورعشایر بمدت بیست روز در خصوص اصلاح و مرمت مسیر فوق به منطقه اعزام گردید. ضمنا با توجه بطول مسیر و مشکلات موجود برای رفع کامل مشکلات جاده نیاز به تامین اعتبار به میزان ۶۰ میلیارد ریال است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.